Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
S'ochtends zit ik elke dag ruim een uur in de bus en dan luister ik ook naar Spotify. Aan het begin van de reis is ie 100%, als ik op plek van bestemming ben is ie tussen de 40% en 50%. Nou snap ik dat Spotify ook aardig slurpt, maar ik vind dit toch wel veel.
Eerste week allemaal functies uitgezet. Maar tot nu toe mag ik niet klagen, hij moet rond 20:00 aan de oplader en ik zit er zo'n beetje 24/7 op. Ben alleen verslaafd aan een game die batterij slurpt, dus hopen dat die verslaving snel ophoudt aangezien ik dus niet op school mijn telefoon kan opladen
Selina schreef:Mijn goedkope samsung had een betere batterij dan mij dure iphoneEerste week allemaal functies uitgezet. Maar tot nu toe mag ik niet klagen, hij moet rond 20:00 aan de oplader en ik zit er zo'n beetje 24/7 op. Ben alleen verslaafd aan een game die batterij slurpt, dus hopen dat die verslaving snel ophoudt aangezien ik dus niet op school mijn telefoon kan opladen
Selina schreef:Mijn goedkope samsung had een betere batterij dan mij dure iphoneEerste week allemaal functies uitgezet. Maar tot nu toe mag ik niet klagen, hij moet rond 20:00 aan de oplader en ik zit er zo'n beetje 24/7 op. Ben alleen verslaafd aan een game die batterij slurpt, dus hopen dat die verslaving snel ophoudt aangezien ik dus niet op school mijn telefoon kan opladen