Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marit schreef:Ik kom ook eens binnen vallen. Ik heb nu een Samsung S3 mini maar ik word gek van die snert batterij en alles loopt vast en ik moet gewoon een nieuwe. iPhone vind ik te duur en Samsung vertrouw ik nu niet meer dus ik zat nu naar Huawei te kijken maar ik heb geen idee welke ik nou zou moeten kiezen.
Mijn wensen;
- Liefst zelfde formaat als S3 mini of ietsjes groter (formaat iphone 6 vind ik echt te groot zeg maar)
- Onder de 300, liefst onder 250
- Goede camera
- Android systeem
Meer eisen heb ik nietWelke zou het meest geschikt zijn? Ik vind die formaten vooral moeilijk zien op internet.
hielkebro schreef:nou, het vodafone kaartje is binnen.
heb de kaartjes verwisseld, alleen nu staat mn whatsapp etc nog op mn oude nummer en ik kan nog gewoon whatsappen met mn oude nummer terwijl ik mn nieuw simkaartje er in heb.
wie kan me helpen ?
98xsophiex98 schreef:Omdat de meesten hier meer verstand van telefoons hebben dan mij vraag ik het hier wel.
Zou het nog zin hebben om een iphone 5 te kopen of zou ik beter een iphone 5s of zelfs 6 kunnen kopen.
Ik heb nu een iphone 4 of 4s en word er helemaal gestoord van!
Ben rustig aan het rondkijken en zag een mooie iphone 5 voor redelijk geld maar weet niet of het zinvol is om nog een iphone 5 te kopen.
alvast bedankt
Quad schreef:Houdt er wel rekening mee of je geen contract bent aangegaan met kortingen, deze vervallen meestal na de 24e maand.
Ik heb een abonnement van 42,95 maar door kortingen is het €32,95 en geldig voor 24 maanden lang. De 25e maand is het maandbedrag dan €42,95.