Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sanne_Visser schreef:Yipee schreef:Wauw dit verwacht je toch echt niet meer.... Ik had weer een lootje gedaan in de ton voor een nieuwbouw woning sociale koop en we hebben gewoon een optie aangeboden gekregen!
Kan het nog steeds niet geloven. Hier gaan we zeker voor! Bye bye overbieden op oude huizen! Ben zo blij. Moest zo zijn denk ik.
Wauw wat fijn!! Gaaf nieuws!
Wij helaas niets meer gehoord vandaag, en zou vandaag bekend worden. Dus dat zal wel betekenen dat wij de inschrijving niet hebben ‘gewonnen’. Op naar een nieuw prachtplek dan maar
Tiggs schreef:Vergis je niet in kosten voor meerwerk
In mijn nieuwbouwappartement zat bijvoorbeeld standaard een super simpele keuken en badkamer (douche had zelfs geen thermostaatkraan).
Tiggs schreef:Vergis je niet in kosten voor meerwerk
In mijn nieuwbouwappartement zat bijvoorbeeld standaard een super simpele keuken en badkamer (douche had zelfs geen thermostaatkraan).
_xManadisx_ schreef:Tiggs schreef:Vergis je niet in kosten voor meerwerk
Ja, extra kosten zijn inderdaad flink. Ik had ook een simpele badkamer en die heb ik iets laten pimpen oa met een regendouche. Keuken erbij, dienzat er niet in. Al met al alleen keuken en badkamer al 15.000. Dan nog de vloeren, uitbouw, muren, tuin. Ben daarna wel blut. Maar dan heb ik ook wel wat waar ik weer een tijd verder mee kan
J0anieke schreef:Wij wilden tussen 5 en 18 januari de nieuwe woning een beetje opfrissen (beneden verdieping schilderen en evt behang vervangen) en dan verhuizen. Dat eerste kan dus niet meer doorgaan. Ik baal enorm.