Ja was nog lang niet genoeg. Ik was in het bos en de bovenste laag was een beetje nat. Maar onder de hoefafdruk was het droge stoffige zand al zichtbaar.
Marcella
Geplaatst: 25-05-20 08:36
Ik moet de aardappelen gaan sproeien beginnen al bloemen in te komen terwijl het loof nog klein is.
Enige aardappelen die perfect staan groeien in de lage bak.
Hier in noordoost brabant zojuist 3 druppels regen gevallen
Britta31
Geplaatst: 04-06-20 12:33
Ze zijn tegenover het huis de aardappelvelden aan het sproeien.Zou ik vannacht niet stiekem een slang kunnen aansluiten De paarden waren gisteren wel helemaal van slag toen de pomp en sproeier werdt aangezet.Vanmorgen het rijden maar even laten zitten in de wei.
Hier een paar druppels en nu miezert het een beetje. Morgen zou het volgens de voorspelling wel eens lekker kunnen gaan spoken! Ik ben benieuwd naar de verwachtingen van Joolien.
Pandora2
Geplaatst: 04-06-20 17:06
Het regent hier af en aan wel wat al zo de hele dag. Het gras staat met een brede smile op het land weer groen te worden
Dat miezeren van vandaag is heel goed. Als het meteen was gaan hozen, dan had de grond weggespoeld. Als het nu harder gaat regenen is dat risico veel minder.
Lekker wel even hoor zo tussen door. Het ging mij kwa temperatuur wel even iets te hard omhoog. Straks gaat het hopelijk even een tijdje naar normalere temperaturen. Rond 18 - 22 graden ofzo.