Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
paars schreef:Spannend Imandra! Jullie hebben je huis dus “laat” in de verkoop (nieuwe huis bijna opgeleverd)? Dat moment goed timen vind ik nog wel een uitdaging. Heb je bij het timen nog een verkoopmakelaar betrokken?
Succes met de eerste kijker; die is er snel bij!
paars schreef:Oh ja. Iemand mee bij de voorschouw da’s een prima plan. Je hebt hier denk ik vast wel gelezen dat bij de oplevering handig is om iemand van Eigen Huis mee te nemen. Die zien ook vaak van alles!
paars schreef:Speling hebben is fijn. Dat geeft rust. Er is vaak al genoeg stress rond zo’n verhuizing. Handig zo’n verkoopmakaar ter plaatse!
_xManadisx_ schreef:Ik kom vandaag ineens een gat in de hoek van de keuken tegen. Is in de binnenmuur, kan er 2 vingers in steken. Er achter is het hol. Zou ik hier wat aan moeten doen? Over 3 weken komt de keuken er in en die komt er overheen. Iemand ervaring mee?
Ik ga morgen contact opnemen met een aannemer wat ik er mee moet.
Gek is het wel want ik weet 99%zeker dat het gat er nog niet zat. Alleen easy stuc is er geweest.
[ [url=m/wyQlcv.jpg]Afbeelding[/url] ]
lukka63 schreef:We hebben de oplevering achter de rug,geen grote dingen gelukkig,al wel een badkamer zonder wasbak en wc zonder drukkkop wel opleverpunten zijn.
Ook moet de schilder de trap nog doen en de voordeur,maar die wacht even totdat de renovliesmannen klaar zijn.
Wasbak komt 3 januari wn ook de rest van de spullen dus vooruit maar.
Voor ons is kerst klussen.
Bouwkundige van vereniging eigen huisvertelde dat er ook aannemers vertraagd zijn door dat warmtepompen niet geleverd worden,dus we klagen niet.
IMANDRA schreef:Oef dat is vervelend inderdaad!
Bij ons is volgens mij alleen de veranda vertraagd, maar ze willen het wel bij de oplevering hebben staan. Ben benieuwd, maar op zich niet essentiëel.
Nog 11 dagen tot de voorschouw![]()
@Laura: oeh bijna! Veel plezier! Is het normaal dat je zo laat bericht krijgt wel?
IMANDRA schreef:IMANDRA schreef:Oef dat is vervelend inderdaad!
Bij ons is volgens mij alleen de veranda vertraagd, maar ze willen het wel bij de oplevering hebben staan. Ben benieuwd, maar op zich niet essentiëel.
Nog 11 dagen tot de voorschouw![]()
@Laura: oeh bijna! Veel plezier! Is het normaal dat je zo laat bericht krijgt wel?
Eeeeen de veranda komt pas eind april. Toch meer vertraagd dan ze verwachtten!
@lucca; oef vervelend. Wij hebben alles vroeg besteld dus hoop dat zowel keuken als badkamer gewoon op tijd binnen is