Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Quad schreef:ElineBungle schreef:Hoi![]()
Ik ben ook opzoek naar een nieuwe telefoon. Momenteel heb ik de Nokia lumia 520 al bijna 1,5 jaar maar hij heeft de laatste tijd wat gebreken. En het aanbod apps is toch ook miniem.
Mijn budget ligt rond de 300 euro, maar hiervoor wil ik wel een telefoon die het wat langer uithoudt, zou er toch graag meer dan 2 jaar mee verder kunnen.
Verder wat eisen:
- max. 1 keer per dag opladen
- moet wat spelletjes kunnen spelen
- snapchat, swarm, fb,... gebruik ik veel
Ik heb al gekeken naar de oneplus one (gaat mijn voorkeur momenteel naar), huawei p7 en samsung Galaxy mini
Hebben jullie nog andere suggesties?
Een OnePlus One is wel garantie voor een enorme accuduur, en heeft absoluut de beste prijs / kwaliteit verhouding.
Quad schreef:Welke provider heb je?
4G is alleen op de 800Mhz band niet mogelijk, welke het KPN netwerk aanbiedt, Vodafone en T-mobile en straks Tele2 gaan prima.
Overigens heb ik met mijn Hi abonnement dus ook geen beschikking over 4G, vind ik het erg? Nee niet zozeer, de telefoon biedt teveel voordelen om zorgen te maken over mijn snelheid van het mobiele netwerk.
XEMERx schreef:al verschillende bladzijdes hier doorgelezen, en heel internet afgespeurd, maar toch hier nog maar even een reactie plaatsen, want misschien is er iemand die mij kan helpen![]()
ook ik ben opzoek naar een nieuwe mobiel, heb nu de iphone 4s, maar heb hier totaal geen schik mee, telkens uitvallen, problemen met de batterij, apps sluiten, kan nog wel even door gaan en ben toch meer een android persoon
mijn oog is nu gevallen op de samsung galaxy s5 mini, goede maar ook slechte verhalen gehoord, wat zijn jullie ervaringen?
ik hoor ook erg graag andere opties! wil graag gewoon een goede mobiel, wel android dus! geen iphone meerbatterij en camera het liefst ook een beetje goed, moet simlockvrij te krijgen zijn ( weet niet of dit het geval is met alle telefoons ) en het liefst niet (veel) duurder dan €270,-
alvast bedankt haha
MonaLieske schreef:Citaat:Bestel een gratis Free Sim, profiteer van alle prepaid-voordelen en ontdek hoe vrij prepaid kan zijn.
Geen contract- en aansluitkosten
Gratis prepaid simkaart
Gratis €5 bonus en 50 MB data
Gratis verzending
Tijdelijk met gratis Entertainment Voucher
Lijkt me duidelijk genoeg?
hielkebro schreef:iemand die mij kan helpen ?
mijn simkaartje is verlopen, aangezien ik heel lang geleden heb opgewaardeerd.
en nu wil ik een nieuw simkaartje, mijn mobiel is van vodafone, dus word weer een prepaid van vodafone.
nu zag ik dit : https://www.vodafone.nl/gratis-simkaart/
kan ik die bestellen voor prepaid ? heb er niet veel verstand van