Waarom heb je ervoor gekozen het behang niet ook boven de deur te doen?
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
_lautje_ schreef:Gruttersbak zou ik ook doen. Kan je mooi tegen de muur plaatsen. Nu denken ik heb straks eindeloos veel ruimte en aanrecht. Maar het went heel snelen het is snel gevuld. Met idd fruitmand. Koffiezetapparaat. Een snijplank. Een mixer….
*knip*
Bielsje schreef:_lautje_ schreef:Gruttersbak zou ik ook doen. Kan je mooi tegen de muur plaatsen. Nu denken ik heb straks eindeloos veel ruimte en aanrecht. Maar het went heel snelen het is snel gevuld. Met idd fruitmand. Koffiezetapparaat. Een snijplank. Een mixer….
*knip*
Dit! Ik denk dat wij ongeveer een vergelijkbaar oppervlakte hebben qua blad en ik heb een mixer in de ene hoek staan en een smallere koffiemachine in een andere hoek en de rest is nodig als werkruimte. Ik heb dan geen fruitmand of iets, maar wij zijn de hoogte in gegaan zodat alles niet constant in de weg stond. Dingen aan de muur is echt een uitkomst
_lautje_ schreef:[ [url=m/9YTcN1.jpg]Afbeelding[/url] ]
Niet heel breed. Maar vooral diep genoeg voor apparaten. En genoeg lades er onder voor dingen als sleutels, brillen, eentje voor al m’n thee. En het is breed genoeg. Begin gedacht dat ik dubbel zo breed wilde, maar dan is het echt een kast en geen nis meer. Nu is het heel subtiel geïntegreerd