Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Stumper_ schreef:Gefeliciteerd met de stappen die jullie zetten allemaal!
Deze week een heel leuk huis gezien waarop we willen bieden. Overdracht is echter wel pas de tweede helft van volgend jaar en daardoor twijfel ik. De tuin is aan de kleine kant, en dan wacht ik misschien liever tot een andere optie als de overdracht pas zo laat is, maar mijn partner wil er wel erg graag volledig voor gaan. Maar erg leuke wijk en leuk huis, hoeft niet veel aan te gebeuren. Ga er nog maar een nachtje over slapen, het wordt bieden op inschrijving.
Lastig, je weet dat een huis nooit 100% perfect is, maar ik heb snel het idee dat ik mijn droomhuis (bijvoorbeeld huidige woning op eenzelfde goede locatie + net wat grotere tuin) laat schieten als we het huis waarop we bieden zouden krijgen. Maar misschien is dat omdat we nog niet zo lang geleden besloten hebben om daadwerkelijk serieus te zoeken en durf ik nu nog veeleisend te zijn.
Stumper_ schreef:Spannend! Gelukkig hebben jullie een aankoopmakelaar die jullie kan bijstaan, dat scheelt wel een hoop. Succes met wachten, en mocht het niet lukken, er komt altijd weer een ander huis, al moet je misschien even wachten...
x_spekkie_x schreef:Ik hoorde vanochtend van iemand die in Houten wil kopen, dat een kennis een huis te koop had staan voor 325.000 en dat die voor 445.000 is weggegaangewoon een rijtjeshuis
Yipee schreef:Wauw dit verwacht je toch echt niet meer.... Ik had weer een lootje gedaan in de ton voor een nieuwbouw woning sociale koop en we hebben gewoon een optie aangeboden gekregen!
Kan het nog steeds niet geloven. Hier gaan we zeker voor! Bye bye overbieden op oude huizen! Ben zo blij. Moest zo zijn denk ik.
Yipee schreef:Wauw dit verwacht je toch echt niet meer.... Ik had weer een lootje gedaan in de ton voor een nieuwbouw woning sociale koop en we hebben gewoon een optie aangeboden gekregen!
Kan het nog steeds niet geloven. Hier gaan we zeker voor! Bye bye overbieden op oude huizen! Ben zo blij. Moest zo zijn denk ik.