Zit ook te wachten op nieuwe. Hoe vaak komen er eigenlijk nieuwe acties
furious
Geplaatst: 26-03-19 18:54
JoyCiej007 schreef:
Ik krijg steeds die fruitella minder suiker als persoonlijke acties, zo jammer, ik eet dat niet en verder niemand die ik ken.
ik ook. hoef dat ook niet.
JoyCiej007
Geplaatst: 27-03-19 04:11
ChantalSmook schreef:
Zit ook te wachten op nieuwe. Hoe vaak komen er eigenlijk nieuwe acties
Dat weet niemand, verschilt heel erg. Soms de ene na de ander, soms is t een tijd weinig tot niet. Kwestie van gewoon in de gaten houden. Meestal wordt het hier ook wel gemeld door deze of gene als er nieuwe acties zijn.
Ik ben nu ook bewuster bezig. Voornamelijk foldertjes lezen en aanbiedingen nalopen. Ook kopen we nu voor een week boodschappen in plaats van elke dag.
Ook heb ik vandaag voor het eerst een bestelling opgehaald via too good to go. Voor €4,99 3 hele broden, 2 zakken bolletjes en een zak krentenbollen.
JoyCiej007
Geplaatst: 28-03-19 17:15
Ja, ik haal regelmatig producten die tegen of op de datum lopen bij voornamelijk de Aldi en de Plus hier in t dorp met 30 tot 45% korting Sommige dingen zijn ook nog prima in te vriezen.
Ik ben daar indd ook mee begonnen. Mijn moeder deed dat al met vlees en die zij dat je prima nog kan invriezen. Wij hebben alleen maar een aldi en jumbo en poeisz hier (ik ben verhuisd een aantal maanden terug) dat vind ik wel jammer want in mijn vorige woonplaats hadden we alles.
Ik koop niet standaard vlees (en andere producten) met sticker maar als ik ze zie liggen neem ik vaak een extra verpakking mee. Thuis verpak ik het dan per portie/stuk (gehakt per 250gr) en vries het in. Maar ik ben alleen, dus bijv 4 kippenpoten/hamburgers bij elkaar invriezen is niet handig.
Anoniem
Geplaatst: 30-03-19 18:58
Ik loop ook altijd even een rondje langs het vlees bij ah om de 35% korting stickers te bekijken. Als er wat bij zit wat we eten, dan neem ik het mee voor in de vriezer. En soms gun ik mezelf dan een stukje vlees wat ik normaal te luxe vind
Ik ga komende maand proberen bijna alles bij de aldi te kopen. Zien wat we dan kwijt zijn aan de boodschappen. Vind nog beetje lastig om een maandbudget te bepalen. Komende maand proberen we €100/week aan te houden als max. We willen niet op alles super zuinig doen (regelmatig speciaalbiertjes en wat lekkers te snacken), maar wil ook geen heel belachelijk bedrag neerleggen voor de booschappen. Aldi is na verhuizing ook het dichtste bij, ook wel fijn.
€100,- per week voor 2 personen is best royaal. Ik redt het prima met €35,- à €40,- inclusief extra's, huishoudelijke producten en toiletartikelen. En dan schuif ik vaak nog porties in de vriezer voor later of voor een vriendin.
Als er vlees ligt met een sticker dan neem ik het ook mee voor in de vriezer. Heb nog niet echt een voorraad na mn verhuizing. Dat merk ik wel aan de boodschappen. En vanmiddag was ik naar de prijsmepper geweest. Ideale winkel ! Bestek gekocht voor 6.50. Was ik die verloren. Baalde wel. Was nog bij een winkel geweest, daar terug heen gegaan. Maar niks. Hebben die hadden mn telefoonnr opgeschreven en paar uur later belde ze. Ze hadden het gevonden.
Anoniem
Geplaatst: 30-03-19 19:37
Ja denk dat het idd prima moet lukken. Dan kunnen de terrasbezoekjes er ook bij, daar houden we ook nogal van