Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Janine1990 schreef:[img]m/9WNUMv.jpg[img]
Voila!
De lampen heb ik nog geen foto's van. Het is hier op dit moment een beetje een chaosMaar alles zit nu wel! En ik heb nieuwe stolplampjes (Action) gekocht. Ik hoop zondag even een paar foto's te maken. Morgen nog wat dingen in huis doen en op concours. Dus tegen de tijd dat ik thuis ben is het waarschijnlijk wel weer donker.
Ik heb intussen ook de keuken aangepakt met plakfolie, of het mooi is is een tweede. Maar het is toch maar tijdelijks. Volgend jaar als de bijkeuken er staat maar kijken naar een andere inrichting. Waarbij de afzuigkap dan ook op een andere plek komt. Ben op dit moment wel een beetje zoekende naar de inrichting. Ik heb nog steeds niets op de muur en dat valt niet mee. Nog niet echt mooie canvassen gezien, vorige week nog een mooi écht olieverfschilderij gezien... Zegt m'n moeder: "Het doet me denken aan een spermacel."Toen was het mooie er wel af
![]()
Veel leuke winkels met woondeco, maar vaak wat over de top naar mijn zin.
M_D_H schreef:Gave badkamerlamp Janine!
Wij hebben de lampen binnen, erg blij mee.
Let niet op de rommel, normaal is het erg opgeruimd maar ik had net mensen langs gehad en toen kwamen de lampen en die gingen heel even voor
[img]m/HenR3y.jpg[img]
[img]m/rjgRP6.jpg[img]
Van dit model hebben we ook een hanglamp die aan de muur boven de eettafel komt.
[img]m/rJtjaK.jpg[img]
(1 lampje staat helaas uit zijn voegen dus moet terug)
Maandag gaan we de spullen voor de TV kast halen en die maken en hopelijk komt komende week onze eettafel ook aan
Angelaa2 schreef:Vind je keukenkastjes een stuk frisser ogen met het nieuwe folie!
Rest ziet er ook erg gezellig en mooi uit
Rintah schreef:M_D_H, welke kleur is dat op de muur? Mooi! En de lampen zijn ook stoer
Sting schreef:Prachtige lamp, die booglamp! Hoe hoog is hij op het hoogste deel? Het lijkt bijna alsof je daar je hoofd aan gaat stoten namelijk....Maar daar zullen jullie wel rekening mee gehouden hebben
.
knabbelgirl schreef:Janine1990 schreef:[img]m/9WNUMv.jpg[img]
Voila!
De lampen heb ik nog geen foto's van. Het is hier op dit moment een beetje een chaosMaar alles zit nu wel! En ik heb nieuwe stolplampjes (Action) gekocht. Ik hoop zondag even een paar foto's te maken. Morgen nog wat dingen in huis doen en op concours. Dus tegen de tijd dat ik thuis ben is het waarschijnlijk wel weer donker.
Ik heb intussen ook de keuken aangepakt met plakfolie, of het mooi is is een tweede. Maar het is toch maar tijdelijks. Volgend jaar als de bijkeuken er staat maar kijken naar een andere inrichting. Waarbij de afzuigkap dan ook op een andere plek komt. Ben op dit moment wel een beetje zoekende naar de inrichting. Ik heb nog steeds niets op de muur en dat valt niet mee. Nog niet echt mooie canvassen gezien, vorige week nog een mooi écht olieverfschilderij gezien... Zegt m'n moeder: "Het doet me denken aan een spermacel."Toen was het mooie er wel af
![]()
Veel leuke winkels met woondeco, maar vaak wat over de top naar mijn zin.
Oh die is gaaf ja! Eens zien of ik binnenkort richting een Hornbach kan!
Fijn dat alles zit. Ben benieuwd hoe je keuken nu is!
Je zoekt iets voor in de keuken voor op de muur of een andere ruimte?
Die opmerking van je moederM_D_H schreef:Gave badkamerlamp Janine!
Wij hebben de lampen binnen, erg blij mee.
Let niet op de rommel, normaal is het erg opgeruimd maar ik had net mensen langs gehad en toen kwamen de lampen en die gingen heel even voor
[img]m/HenR3y.jpg[img]
[img]m/rjgRP6.jpg[img]
Van dit model hebben we ook een hanglamp die aan de muur boven de eettafel komt.
[img]m/rJtjaK.jpg[img]
(1 lampje staat helaas uit zijn voegen dus moet terug)
Maandag gaan we de spullen voor de TV kast halen en die maken en hopelijk komt komende week onze eettafel ook aan
Mooi hoor!
Wat gaan jullie doen met de TV kast? Wel fijn als alles zo op orde komt
Die Rugvista had ik toevallig laatst eens zitten kijken, goede Boras! Vind ze an sich ook al leuke prijzen hebben
Rintah schreef:https://www.wall-art.nl/Wanddecoraties/Hout/
Hier hebben ze ook wel mooie dingen tussen, ook op andere stukken van de site, misschien zit daar wat tussen?
Janine1990 schreef:https://i.pinimg.com/564x/89/f9/7e/89f9 ... 7d376a.jpg
Zoiets in natuurkleuren (gezien mijn muurkleur) lijkt me ook fantastisch voor aan de muur.
Benthe schreef:[ [url=m/LlWthA.jpg]Afbeelding[/url] ]
[img]m/02QSFu.jpg[img]
Onze Dutchbone lamp hangt! Super blij mee
Edit: betere foto toegevoegd
Blinnii schreef:Wauw! Die is mooi Benthe!
Ik kruip maar eens onder mijn meeleessteen vandaan.. Wat zouden jullie voor kleur gordijnen plaatsen als de inrichting wit/grijs/hout/zwart is met accessoirekleur groen/blauw? We hebben nu crèmekleurige rolgordijnen (hangen er nog van de vorige bewoners), maar zou graag nog overgordijnen plaatsen
Blinnii schreef:Wauw! Die is mooi Benthe!
Ik kruip maar eens onder mijn meeleessteen vandaan.. Wat zouden jullie voor kleur gordijnen plaatsen als de inrichting wit/grijs/hout/zwart is met accessoirekleur groen/blauw? We hebben nu crèmekleurige rolgordijnen (hangen er nog van de vorige bewoners), maar zou graag nog overgordijnen plaatsen