Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
paars schreef:Ja da’s bij mij ook zo. Keuken is casco.
En ze hebben het bouwdepot ook goedgekeurd met die stelposten voor keuken en badkamer/sanitair.
De badkamer en toilet zijn echter niet standaard casco… https://www.hanno.nl/hypotheek/informat ... nieuwbouw/
dan zou het kunnen dat ze het meerwerk maar deels vanuit bouwdepot accepteren…50% van het meerwerk…jeetje.
Ik ga ze maar weer eens bellen vanmiddag. Hoop dat ik een ander mannetje aan de lijn kreeg want die van gister was niet heeeuuul vriendelijk…
_xManadisx_ schreef:Oplevering was gelukkig allemaal goed gegaan. Wat mini puntjes en die zijn gelijk bijgewerkt
Vandaag op de valreep nog snel naar de gamma gegaan om verf en laminaat voor de zolder te halen. Echt heel vervelend dat de winkels nu dicht gaan. Begin februari wil ik over, en moet ik toch echt langs de ikea
lukka63 schreef:_xManadisx_ schreef:Oplevering was gelukkig allemaal goed gegaan. Wat mini puntjes en die zijn gelijk bijgewerkt
Vandaag op de valreep nog snel naar de gamma gegaan om verf en laminaat voor de zolder te halen. Echt heel vervelend dat de winkels nu dicht gaan. Begin februari wil ik over, en moet ik toch echt langs de ikea
Wat fijn dat oplevering goed ging,hadden jullie iemand die mee keek?
Ja balen dat winkels dicht gaan,hoop dat bouwmarkt wel open blijft dat was vorige keer wel dacht ik.
IMANDRA schreef:Nog niet laten offereren, dat komt wel. Mag ik vragen hoeveel je kwijt bent? Onze oude gordijnen hangen we in het begin op, maar wil eigenlijk wel zsm horren… maar niet zo goed idee van hoeveel dat kost.
Gister is de makelaar voor ons appartement langsgekomen, de prijs die we graag wilden hebben was een hele redelijke vraagprijs en we hoeven echt alleen wat details te fixen (paar gaatjes dicht maken). Serre here we come.
Persevero schreef:IMANDRA schreef:Nog niet laten offereren, dat komt wel. Mag ik vragen hoeveel je kwijt bent? Onze oude gordijnen hangen we in het begin op, maar wil eigenlijk wel zsm horren… maar niet zo goed idee van hoeveel dat kost.
Gister is de makelaar voor ons appartement langsgekomen, de prijs die we graag wilden hebben was een hele redelijke vraagprijs en we hoeven echt alleen wat details te fixen (paar gaatjes dicht maken). Serre here we come.
Bijna 19