Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
chevax schreef:Hé San, hoe kwam je er nu bij dat ik in Cadzand woon?
_San87_ schreef:chevax schreef:Hé San, hoe kwam je er nu bij dat ik in Cadzand woon?
Niet. Jij zei dat de huizenprijzen in Zeeuws-Vlaanderen lager zijn, maar dan moet je niet in Cadzand-Nieuwvliet-Groede willen wonen, zeg maar. Ik heb daar gewoond en er is daar nauwelijks wat betaalbaars te vinden. Of het komt uit het jaar kruik en staat op instorten.
chevax schreef:_San87_ schreef:
Niet. Jij zei dat de huizenprijzen in Zeeuws-Vlaanderen lager zijn, maar dan moet je niet in Cadzand-Nieuwvliet-Groede willen wonen, zeg maar. Ik heb daar gewoond en er is daar nauwelijks wat betaalbaars te vinden. Of het komt uit het jaar kruik en staat op instorten.
Oh zo. Ja, dat klopt. Was je niet blij dat je daar wegging? Ik vind die hoek altijd zo droevig. Te druk in de zomer, dood in de winter.
Suzanne F. schreef:chevax schreef:
Dat ziet er mooi uit! Maar is een enkel woonhuis toch?
Menino schreef:Ja het is een schattig huisje, maar ik sterf nog liever dan dat ik 325K uitgeef aan 44 m2 . Ik heb in zo'n huis gewoond (sociale huur), en het is leuk. Tot je een hobby hebt die je ook thuis wil uitoefenen. Als je altijd op stap bent en alleen, eet/slaapt en computert in je huis is zoiets mss nog wel netjes te houden
.
.
Cayenne schreef:chevax schreef:
Wat een superleuk huis!
Lijkt me ook best goedkoop voor wat je krijgt, maar misschien liggen de prijzen daar anders?
Gaan jullie bieden?
lukka63 schreef:chevax schreef:
Heel leuk huis,lijkt van binnen ook gemoderniseerd.
Wat betreft de garage ombouwen tot woning loop je dan niet tegen dezelfde problemen aan als het vorige huis?