We weten nog niet echt wat we willen. Ik zal van de week een situatieschets maken.
In ieder geval geen witte keuken. Iets als dit

En we willen een koffiebar. Iets als dit

Veel verder zijn we nog niet
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
_San87_ schreef:Ik heb nieuwe lakens en ik vind het zo mooi staan met de roze muur. (Twijfel nu wel om de witte muur ook roze te maken, mijn vriend ziet me aankomen
...)
[ [url=m/kYWoLc.jpg]Afbeelding[/url] ]
karijn schreef:Leuk gedaan, San.
We weten nog niet echt wat we willen. Ik zal van de week een situatieschets maken.
[ [url=m/mDFFpZ.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/eY5j1o.png]Afbeelding[/url] ]
ellepel schreef:_San87_ schreef:Ik heb nieuwe lakens en ik vind het zo mooi staan met de roze muur. (Twijfel nu wel om de witte muur ook roze te maken, mijn vriend ziet me aankomen
...)
[ [url=m/kYWoLc.jpg]Afbeelding[/url] ]
oh wat een gave plankjes!
waar heb je die vandaan als ik mag vragen?
en dan bedoel ik de kleine met de steunen er onder
karijn schreef:Leuk gedaan, San.
[ [url=m/mDFFpZ.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/eY5j1o.png]Afbeelding[/url] ]
kosseh schreef:Faringo, mooi om te zien dan een best opvallend kleur toch zo rustig kan ogen!
Gister zijn m'n meubels gebracht, blij mee! Heel anders gelijk, dan een lege ruimte.
[ [url=m/O1MMmY.jpg]Afbeelding[/url] ]
Bank is open leer, hoop dat deze nog mooi gaat werken. Foto vertekend, de bank is 250x280
[ [url=m/DrTuDB.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/61qrvr.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/mpSBPf.jpg]Afbeelding[/url] ]
Deze lamp aan het begin van de verbouwing als grapje gekocht.
De stoelen lijken op de foto bruin, maar zijn (mos)groen. Dat is ook nog wel een puntje waar ik over twijfel of ik die wel leuk vind. Het zijn er 6, maar moet er nog 2 in elkaar zetten.
Nu de aankleding/planten nog (en plinten en stopcontacten)
Lampen moet ik ook nog, dat vind ik wel echt lastig. Ik denk naast de bank een mooie staande lamp, verder nog geen idee.
De jaloezieën (witte houten) zijn wel al besteld, twijfel nog of ik ook inbetweens wil.