Zo eerste stappen gezet. Behang verwijderd. Kastdeurtjes van de keuken eraf gehaald. Ik heb witte wrap besteld. Hopelijk kan ik ze eind deze week wrappen en nieuwe handvaten erop. Daarnaast alle muren even witten met gebroken wit. Hopelijk vanavond keukentrapje zodat ik eerste banen kan behangen
Ik vind t ook wel mooi. Maar ik kan me heel goed voorstellen dat iemand er compleet niks mee heeft. Op mijn telefoon leken de kastjes gewoon zwart op de eerste foto .
Jamiefris
Geplaatst: 01-10-19 18:47
Hay! Na lang meelezen kom ik mij ook even melden! Zal binnenkort vast om tips komen vragen. We hebben namelijk net ons eerste huis gekocht en wat is dat leuk al die meubels uitzoeken
Heel erg mooi en sfeervol. Zoiets had ik ook super gaaf gevonden
Zo ik ben weer klaar voor vandaag. Zo goed als alle muren gewit, behang verwijderd, deurtjes gedemonteerd. En als klap op de vuurpijl ook nog maar even de kast voorzien van de eerste laag krijtverf. Profuctief dagje al zeg ik het zelf
Sintara
Geplaatst: 02-10-19 00:21
Jeetje al je muren in 1 dag?? Hoe dan.
En dan kom ik met m'n baaldag. M'n ma heeft huisgehouden in m'n nieuwe huis, kort samengevat kon ik weer opnieuw beginnen. Vlekken op de gewitte muren, een muur slecht geschilderd en daarna stof geproduceerd, verf bedorven plinten stuk etc etc. Toen heb ik die witte muren gefixt en m'n paarse muur gedaan, maar had paarse verf tekort dus moet nog een laag. Wel op m'n plafond weten te morsen. Daarna brak m'n kwast z'n steel. Onderweg naar huis ontplofte m'n joghurt in m'n tas. All over álles bosbessen joghurt.