1 van 11 pink butterflies heeft 2 mini nieuwe blaadjes en 3 worteltjes

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bamii schreef:Gewokte spinazie![]()
Thanks Magda! Als ik het goed zie is dus de Rio en Silver stripe hetzelfde, maar anders dan de cream/tricolor. Ik had een paar keer gezien dat mensen al die termen gebruikten voor een 'brasil met wit', maar dat plaatje is wel duidelijk
En jouw collectie
idinn schreef:Jullie gaan te snel _o-
1 van 11 pink butterflies heeft 2 mini nieuwe blaadjes en 3 worteltjes
black_kelpie schreef:xIrlijn schreef:Wat onwijs leuk!! Ik vraag al van kinds af aan om een frambozenstruik en dan frambozen uit eigen tuinHelaas zijn ze hier thuis te bang dat die gaat woekeren...
Ik heb jaren een framboos in de tuin gehad, ik trok gewoon alle scheuten die niet op de goede plek omhoog kwamen eruit, en hij is nooit gaan woekeren. Hij is afgelopen zomer met de droogte gaan hemelen helaas, ik had hem teruggesnoeid en hij is niet meer opgekomen.
Nu een gele framboos gekozen die in een pot kan, dan kan ie sowieso geen kant op
Eelmo schreef:Kuggur schreef:Mijn vrouw noemt het "woekeren", ik noem het "succes".
That's the spirit![]()
Sting schreef:@LiekeC: Ik zou hem wat verse potgrond geven, in een groter potje, uit de volle zon halen en een slok water erbij. Denk dat je dan binnen een paar dagen al wel wat moet zien. Weet je wat voor soort bloemen eraan zaten? Zou het een Calla geweest kunnen zijn? Daar lijkt het blad wel wat op, en die heeft altijd wat spikkels op het blad.