eclair98 schreef:Hybrides? Twee van het verschillende ras/soort? Zoals een tijger x leeuw? Of bedoel je kruisingen?
http://www.mooiemoestuin.nl/zaaien-en-z ... ide-zaden/
Daar staat het uitgelegd

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
eclair98 schreef:Hybrides? Twee van het verschillende ras/soort? Zoals een tijger x leeuw? Of bedoel je kruisingen?
lieveli schreef:Ik had de laatste potjes vandaag bij de AH. Vaarwel moestuinpotjes. Ik heb trouwens precies gepakt wat ik nog wilde hebben en alles de deur uitgedaan wat ik niet eet. Ik heb vooral cherrytomaatjes, augurken, komkommers, courgettes, watermeloen, sperzieboontjes en doperwten gespaard. Van die laatste 2 staan er inmiddels al een paar plantjes buiten. Voor volgend jaar gaat mijn vriend een grote kas in de tuin zetten, ik vind het zo leuk om lekker met die plantjes bezig te zijn.
Fem schreef:DanielleTL schreef:Ik heb nog een aantal dubbele!
1x Rucola
1x Wortel
2x Basilicum
2x Augurk
2x Doperwt
2x Peterselie
2x Radijs
2x Watermeloen
2x Courgette
2x Cherrytomaat
Graag reageren in een pb'tje
Je had het nu toch erg druk?
Nouja, mocht je toch nog tijd hebben, dan zou ik het tof vinden als je kijkt naar mijn berichtje en of je iets voor me kan betekenen!
DanielleTL schreef:Ik denk dat je me verward met iemand anders, ik heb het namelijk alles behalve druk haha.
Als het goed is heb je van mij de augurk ontvangen
purny schreef:lieveli schreef:Ik had de laatste potjes vandaag bij de AH. Vaarwel moestuinpotjes. Ik heb trouwens precies gepakt wat ik nog wilde hebben en alles de deur uitgedaan wat ik niet eet. Ik heb vooral cherrytomaatjes, augurken, komkommers, courgettes, watermeloen, sperzieboontjes en doperwten gespaard. Van die laatste 2 staan er inmiddels al een paar plantjes buiten. Voor volgend jaar gaat mijn vriend een grote kas in de tuin zetten, ik vind het zo leuk om lekker met die plantjes bezig te zijn.
Nog even een jaartje geduld. Dan zijn ze er vast weer. Er zijn trouwens ook andere tuintjes te koop. Dus je kan nog even doorgaan