Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
pmarena schreef:Ligt er geen grond omheen? Dan kun je nog uitzoeken of die bij te kopen is
) waren de kijkers best lang geweest, vooral een tijd buiten. Ze hadden ook zelf een makelaar bij zich.
Mijn huis is weer schoon en ruikt weer fris, ben best weer een tijd aan de poets geweest vanmiddag. Morgen mag ik van mezelf een dagje van het mooie weer genieten. 
Wat kunnen verkeerde buren je woonplezier toch vergallen... Ik hoop echt dat de kijkers van vanmiddag iets opleveren!
En echt een mooi openingsbod, dus hebben een tegenbod gedaan wat gelijk als eindbod staat. Huis staat nl behoorlijk scherp in de markt, dus was niet heel veel onderhandelingsruimte. Opleveren over 4 maanden. Koper heeft nu tot vrijdag om erop te reageren. Maar hoop/denk wel dat we eruit komen, zijn aankoopmakelaar had ook gezegd dat het een hele reële prijs is die we ervoor willen hebben. Dus spannend 

) en als gezin uit elkaar getrokken zijn....dat is nogal wat....

Laat de ruimte ook niet lekker uit komen, lijkt me

Wendy schreef:Mwah... veel mensen denken niet zo he? Die denken niet in vierkante meters, maar in een totaalprijs voor het geheel.