Bezuinigen op de boodschappen - deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-14 10:12

Rauw werkt niet maar als gebakken bodem kan dat prima. Maar je kan er idd net zo makkelijk een foccacia van maken... Wat olie, kruiden en olijven er door kneden en gaan , of gedroogde tomaat .

Salade of een soep er bij

Anoniem

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-14 10:14

Wat voor kruiden (a) sorry ben daar niet zo handig mee haha!

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-14 10:17

Rozemarijn en knoflook... Lekker met olijf of gedroogde tomaat je kunt er eventueel ook nog wat kaas doorheen doen?
Bassilicum smaakt ook wel lekker, maar dat verbrand zo snel. Rozemarijn kan meer hebben

lieke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-14 10:20

Fading schreef:
Er staat duidelijk op et pak dat je het niet kan invriezen haha :+

Ik heb zon koopmans-deeg gewoon rauw ingevroren, ging prima :+
Gewoon daarna goed op temp laten komen en gebruiken :j

DebGizmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-14 10:36

takkie_muis schreef:
Ik vindt het fruit aanbod echt gruwelijk nu , ik wacht op de aardbeitjes rond de 1,50 ..

Dat duurd nog wel ffies denk ik... Is meestal pas rond de zomer

zap

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-14 13:56

Bij onze plus hebben ze vanaf morgen aardbeitjes voor 1,89. Die ga ik zeker halen! Ff proeven.

Ik heb afgelopen 4 weken 100,- bespaard op de boodschappen. Ik ben blij. Ik heb een weekbudget van 70,- voor alleen boodschappen. Handig inkopen, niet te vaak naar de winkel (opeten wat er nog staat) en 1x in de 2 weken bij (schoon)ouders gegeten.

Yvettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-14 14:00

Fading schreef:
Oh oke, dat zou wel handig zijn, las ook al iets van kaasstengels. Maar het liefst maak ik er een avondmaal van haha!

Hoi yvette trouwens haha !

Hoi Fem :D
hahaha hier ook een arme student die op haar boodschapjes moet bezuinigen, maar deze week even bij mijn ouders eten haha lekker goedkoop :D

DebGizmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-14 17:07

Yvettee schreef:
Fading schreef:
Oh oke, dat zou wel handig zijn, las ook al iets van kaasstengels. Maar het liefst maak ik er een avondmaal van haha!

Hoi yvette trouwens haha !

Hoi Fem :D
hahaha hier ook een arme student die op haar boodschapjes moet bezuinigen, maar deze week even bij mijn ouders eten haha lekker goedkoop :D

Dat is pas low budget :D

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-14 17:45

Je kunt de bodem van de pizza toch 2x verschillend beleggen, dan eet je toch niet hetzelfde? Of zeg ik nu iets heel doms :P

saroanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-14 17:47

Of de pizzabodem gebruiken voor een hartige taart.

Chanen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-14 18:27

Je eet toch ook meerdere keren in de week aardappelen, rijst of pasta maar dan met iets anders erbij? Waarom zou je dan niet twee keer pizza kunnen eten met ander beleg? Helemaal niks doms aan. ;)

Ik heb mezelf een budget van 20 euro gesteld en blijf daar het grootste deel van de tijd netjes onder. Van de week is het me zelfs gelukt om voor slechts 10 euro boodschappen te doen! Al moet ik daar wel bij zeggen dat ik nog wat restjes in de diepvries had liggen en van het weekend bij mijn ouders ben. Vond het alleen lang niet slecht, aangezien ik ook wat voorraden (limonadesiroop, ketjap, gezeefde tomaten) heb gekocht.

Sannert

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-14 01:02

Meelezer meldt zich; ik had vandaag bij c1000 5 bakjes vlees voor 5 euro. Waren de overblijfselen van vorige week gok ik. Ikweet niet of iedere c1000 dit doet, maar was wel de moeite waard. Toch 2 x kipblokjes, 2 x kotelletos en een bakje zigeunerschnitzels meegenomen.

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-14 08:44

Ik heb afgelopen week 'aankoopbedrag terug' bonnen verzameld op internet, toch leuk :D Gisteren toiletpapier, tissues, zakdoekjes en Knorr mix gekocht. Ga straks nog voor wasmiddel, melk, andere Knorr mix, Mr. Proper en een fles cola.
Mijn vriend moet altijd lachen als ik zulke acties doe, maar ik denk dat veel meer mensen dit zo doen. Toch? :+

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-14 08:48

Als ik op dit moment een computer had dan had ik dat gedaan hahaha

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-14 09:42

Nee, dat doe ik niet. Voor de meeste acties moet je zo enorm veel persoonlijke gegevens geven voor je een euro terug krijgt, dat is het ons niet waard :)
Maar zo ieder zijn keuze toch :)

Annemiek80

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-14 12:41

Quellian schreef:
Ik heb afgelopen week 'aankoopbedrag terug' bonnen verzameld op internet, toch leuk :D Gisteren toiletpapier, tissues, zakdoekjes en Knorr mix gekocht. Ga straks nog voor wasmiddel, melk, andere Knorr mix, Mr. Proper en een fles cola.
Mijn vriend moet altijd lachen als ik zulke acties doe, maar ik denk dat veel meer mensen dit zo doen. Toch? :+

Ik doe het ook, maar wel afhankelijk van of ik het ook gebruik (knorr mixen kan ik bijv allemaal niet eten ivm gv dieet).
Maar wasmiddel(ariel)/dreft(vaat en handwas) en toiletpapier heb ik wel aan meegedaan, toiletpapier ook weer afhankelijk van het merk lol, ben daar nogal kritisch in, wil wel zacht papier nl

daarnaast had/heb ik me aangemeld voor de lihl site, dus daar zijn mijn gegevens sowieso al bekend (en dus ook voor alle producten die hun voeren, en de meeste van dit acties komen van het bedrijf wat ook achter die site zit)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-14 12:43

Hier had de C1000 ook bergen vlees met datum van de dag , moeder durft geen korting te vragen ik doe het gewoon :)

Annemiek80

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-14 12:50

is er hier iemand geïnteresseerd in kortingskaarten/zegels voor de efteling? Die van de AH?
Ik had nl een oproepje via marktplaats gedaan aangezien ik niet voldoende zegels had en volgende week naar de efteling ga (met nog 2 mensen die geen boodschappen bij de ah doen vandaar), maar nu heb ik weer meer kaarten dan ik nodig heb lol.
Tegen verzendkosten stuur ik er 3 naar je toe, mocht niemand ze hier willen bied ik ze in het weggeeftopic aan.

Volgende week een duur weekje voor mij dus, we gaan een paar dagen er tussenuit naar een bungelowpark en plakken daar een dagje efteling aan (want daar zitten we in de buurt). Maar wel via een last minute boeking, daardoor zitten we nu in een zeer luxe huisje (met sauna, bubbelbad en wifi :P) voor een leuk prijsje, maar we hadden het echt even nodig om er uit te zijn.
We gaan niet iedere avond uit eten oid, kan sowieso niet zo goed met mijn dieet, en halen boodschappen gewoon bij de supermarkt ipv op het parkwinkeltje enz

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-14 19:22

Quellian schreef:

Ik beken schuld :')
Vorig jaar mei mee begonnen en uiteindelijk over heel 2013 voor bijna 300 euro aan gratis spullen! Het is de moeite waard :j

opisop_shop

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-14 19:54

wow zoveel??? En hoeveel reclametroep krijg je daarvoor thuis/gemaild?
Via welke site doen jullie dat?

Georgette

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-14 01:16

Daar ben ik ook wel benieuwd naar!

Paan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-14 18:17

Ik ben ook wel benieuwd hoe je dat doet.

Heeft een van jullie wel eens zelf wasmiddel gemaakt? Volgens mij hebben we het er wel eens over gehad maar weet het niet meer zeker.

Elspelsz88

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-14 21:05

Ik meld me hier ook graag.
Woon sinds vorig jaar zomer samen en ben een hele erge kriegen mbt geld en boodschappen ;) zo veel mogelijk voor weinig. Ik ben nog steeds altijd fan van Lidl, laagste prijs en redelijk goede producten.

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-14 21:52

Ik lees ook mee! :) Vanaf een week of 3 eigen huisje, eerste weken nog geen budget aangehouden ivm voorraad etc. Maar vanaf nu wil ik wel ff acties gaan doen.

Qua gratis-acties: Heb vandaag Ariel meegenomen bij de AH, speciale was-pads 3 in 1 voor 6 euro, nu gratis. Bij de Blokker heb ik Mr. Proper gehaald á 3,60, kan je ook terugvragen en heb de bon klaarliggen voor gratis 6 rollen Page toiletpapier.
Zag in de nieuwste Allerhande (Azie versie) een bon die je kan opsturen voor Napoleon snoepjes. Die hoef je dan niet te kopen, alleen met die bon opsturen kreeg je al geld terug (gratis geld dus! :D ).

Elspelsz88

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-14 22:13

Sting schreef:
Ik lees ook mee! :) Vanaf een week of 3 eigen huisje, eerste weken nog geen budget aangehouden ivm voorraad etc. Maar vanaf nu wil ik wel ff acties gaan doen.

Qua gratis-acties: Heb vandaag Ariel meegenomen bij de AH, speciale was-pads 3 in 1 voor 6 euro, nu gratis. Bij de Blokker heb ik Mr. Proper gehaald á 3,60, kan je ook terugvragen en heb de bon klaarliggen voor gratis 6 rollen Page toiletpapier.
Zag in de nieuwste Allerhande (Azie versie) een bon die je kan opsturen voor Napoleon snoepjes. Die hoef je dan niet te kopen, alleen met die bon opsturen kreeg je al geld terug (gratis geld dus! :D ).

Wat was dat voor actie van Ariel dan? zijn dat die pods?