Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fading schreef:Oh oke, dat zou wel handig zijn, las ook al iets van kaasstengels. Maar het liefst maak ik er een avondmaal van haha!
Hoi yvette trouwens haha !
Yvettee schreef:Fading schreef:Oh oke, dat zou wel handig zijn, las ook al iets van kaasstengels. Maar het liefst maak ik er een avondmaal van haha!
Hoi yvette trouwens haha !
Hoi Fem![]()
hahaha hier ook een arme student die op haar boodschapjes moet bezuinigen, maar deze week even bij mijn ouders eten haha lekker goedkoop![]()
Quellian schreef:Ik heb afgelopen week 'aankoopbedrag terug' bonnen verzameld op internet, toch leukGisteren toiletpapier, tissues, zakdoekjes en Knorr mix gekocht. Ga straks nog voor wasmiddel, melk, andere Knorr mix, Mr. Proper en een fles cola.
Mijn vriend moet altijd lachen als ik zulke acties doe, maar ik denk dat veel meer mensen dit zo doen. Toch?
Quellian schreef:Ik heb afgelopen week 'aankoopbedrag terug' bonnen verzameld op internet, toch leukGisteren toiletpapier, tissues, zakdoekjes en Knorr mix gekocht. Ga straks nog voor wasmiddel, melk, andere Knorr mix, Mr. Proper en een fles cola.
Mijn vriend moet altijd lachen als ik zulke acties doe, maar ik denk dat veel meer mensen dit zo doen. Toch?
Sting schreef:Ik lees ook mee!Vanaf een week of 3 eigen huisje, eerste weken nog geen budget aangehouden ivm voorraad etc. Maar vanaf nu wil ik wel ff acties gaan doen.
Qua gratis-acties: Heb vandaag Ariel meegenomen bij de AH, speciale was-pads 3 in 1 voor 6 euro, nu gratis. Bij de Blokker heb ik Mr. Proper gehaald á 3,60, kan je ook terugvragen en heb de bon klaarliggen voor gratis 6 rollen Page toiletpapier.
Zag in de nieuwste Allerhande (Azie versie) een bon die je kan opsturen voor Napoleon snoepjes. Die hoef je dan niet te kopen, alleen met die bon opsturen kreeg je al geld terug (gratis geld dus!).