Niet dat ik weet. Ik kan daarvoor geen instelling vinden. En op mijn ipad mini en iphone heb ik ook niets anders gedaan als op mijn ipad 3. Daarom vind ik het zo vremd.
Ik zag net ook dat op mijn ipad 3 filmpjes die ik staand heb gefilmd liggend worden weergegeven. Op mijn mini 2 worden ze wel gewoon staand weergegeven.
Wat ik nu kan zeggen is dat mijn iPad 2 ook als een zonnetje loopt. Op de iPhone 5s ben ik ook heel tevreden, de batterij gaat met de bespaar functie echt veel langer mee!
Hier ook i pad 2 up to date gemaakt, doet het prima. Ik zie alleen geen ander lettertype, en wat is dat met die tekenfunctie? Binnenkort ook maar de 5s doen.
Mijn iphone loopt ook perfect. Al had ik gisteren toch wat problemen met whats app maar dat kon ook misschien aan mn provider liggen? Heeft iemand hier ook last van?
Ik zag bij de nieuwe functies het zogenaamde split-screen staan, dat je 2 apps tegelijk zou kunnen laten draaien op 1 scherm, en dat zou te openen zijn door vanuit de rechter kant van het scherm te vegen.. Maar er gebeurt hier helemaal niets, kan dat aan m'n iPad (2) liggen? Hebben meer mensen daar last van?
Het leek me nou net handig nu ik wat dingen moet berekenen.
klopt, werkt op mijn iPad 3 ook niet, pas vanaf de 4(?) en latere versies. Ik hoop dat het straks op mijn iMac WEL kan met OSCapitain want ik heb vaak een 2e monitor nodig (op mijn werk heb ik er 3) en dat past niet thuis, want mijn iMac is al 27 inch (dacht toen ik hem kocht dat ik met split screen kon werken, mooi niet dus)