Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xPabloBokt schreef:Ik heb geen nachtkastjes, maar kikkerland bedpocketsook superhandig en bespaart heel erg veel ruimte!
Shanna schreef:Ik heb niet eens een kamer over voor kledingkasten haha! Mn ouders hebben dat wel, maar ik moet zeggen dat ik dat niet heel praktisch vind. Dan moet je dus altijd eerst naar een andere kamer als je je wilt aankleden/ omkleden. En in de slaapkamer krijg je dan vrijwel altijd een “de stoel” wat weer rommelig oogt
PSvanLot schreef:xPabloBokt schreef:Ik heb geen nachtkastjes, maar kikkerland bedpocketsook superhandig en bespaart heel erg veel ruimte!
Kunnen ze ook aan boxspring bedden?
Janine1990 schreef:Shanna schreef:Ik heb niet eens een kamer over voor kledingkasten haha! Mn ouders hebben dat wel, maar ik moet zeggen dat ik dat niet heel praktisch vind. Dan moet je dus altijd eerst naar een andere kamer als je je wilt aankleden/ omkleden. En in de slaapkamer krijg je dan vrijwel altijd een “de stoel” wat weer rommelig oogt
Ik kleed me sowieso nooit om in mijn slaapkamer... En dat doe ik ook niet op mijn kledingkamer...
Daarvoor heb ik een badkamer...
De stoel kan je ook gewoon veranderen in een nette dressboy...
Ik zie de problemen niet...![]()
Slaap ook alleen in mijn kamer, maar hoe lekker is het wakker worden in een leuk aangeklede slaapkamer? Waarbij je eerste gedachte niet is 'fack wat doe ik vandaag nu weer aan?'
xPabloBokt schreef:PSvanLot schreef:
Kunnen ze ook aan boxspring bedden?
Ja, je hebt gewoon een flap eraan zitten, en die steek je dan afhankelijk van je bed langs je lattenbodem af naar beneden of bij een boxspring gewoon tussen het onderstel en matras
Janine1990 schreef:Shanna schreef:Ik heb niet eens een kamer over voor kledingkasten haha! Mn ouders hebben dat wel, maar ik moet zeggen dat ik dat niet heel praktisch vind. Dan moet je dus altijd eerst naar een andere kamer als je je wilt aankleden/ omkleden. En in de slaapkamer krijg je dan vrijwel altijd een “de stoel” wat weer rommelig oogt
Ik kleed me sowieso nooit om in mijn slaapkamer... En dat doe ik ook niet op mijn kledingkamer...
Daarvoor heb ik een badkamer...
De stoel kan je ook gewoon veranderen in een nette dressboy...
Ik zie de problemen niet...![]()
Slaap ook alleen in mijn kamer, maar hoe lekker is het wakker worden in een leuk aangeklede slaapkamer? Waarbij je eerste gedachte niet is 'fack wat doe ik vandaag nu weer aan?'
Ryder schreef:Als je het effen wil maken kun je er ook glasvliesbehang overheen doen en dan schilderen. Geen ideale manier maar als je het gipswandje blijft zien misschien een plan B?
Heeft iemand hier trouwens een tip voor een mooie houten eettafel? Ik zoek er 1 in een beetje industriële stijl. Heb nu een hoogglans witte tafel (nog niet oud) maar die past niet in ons nieuwe huis...