Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ChantalSmook schreef:Hoeveel liter is dat. Ike heeft ze ook voor 90 euro en 140 dacht ik. En die duurdere is met vriesvak. Zulke dingen zou ik dan liever niet kopen ivm garantie e.d.
Trouwens plus heeft vleesvervangers ook in de 1+1 volgende week. Zag dat daar eer er over gesproken werd.
ChantalSmook schreef:Klopt. Lidl is echt wel goedkoop..de 2e gratis acties vergeleken zoals schoonmaakmiddel en zelfs dan zit de lidl nog onder de prijs. Alleen koffie is volgende week voordeliger innde actie. Ben er ook echt blij mee!
Sannert schreef:Met rode saus zet ik de magnetron op 600w en dan 4/5 minuutjes of zo. Dan is het warm genoeg en de kaas gesmolten.
900w
JoyCiej007 schreef:Sannert schreef:Met rode saus zet ik de magnetron op 600w en dan 4/5 minuutjes of zo. Dan is het warm genoeg en de kaas gesmolten.
900w
Tsja.... ik zei het je.... mijn vader.....![]()
![]()
Moet z'n eten letterlijk gloeiend heet hebben. Dat alles dan tot snotgaar gekookt is, maakt 'm niets uit.
Sterker nog; het begrip "beetgaar" komt in zijn woordenboek niet voor![]()
Is al jaren zo, maar zal door de Parkinson vast nog meer versterkt zijn (net als z'n smaakpalet wat achteruit gaat).