koud vond ik het nog steeds niet, maar wel nat en mijn paard heeft weer snot, helaas weer uit hetzelfde neusgat als 3 maanden geleden en de veearts heeft me gezegd dat het einde verhaal is als het terug zou komen (paard is er verder niet ziek van, niks, maar ja die bakken snot hè) Tegen beter weten in hoop ik op een verkoudheidje door het rotweer, maar dan zou het uit 2 neusgaten moeten komen en dat doet het (weer) niet
PrizTwir
Geplaatst: 12-01-16 18:37
Hier de hele dag door al buien. Vanmorgen leek het zulk mooi weer te worden. Niks aan, bah.
Ik ben benieuwd of er sneeuw komt. BR verandert steeds.
Hier nog steeds regen en nu trekt de wind nog aan ook! Lijjkt wel minder koud dan vanmiddag.
Morrie, stinkt het snot? En wat voor kleur is het?
gohya
Geplaatst: 12-01-16 19:10
Morrie,wil je me PB sturen over je paard met dat snot? ik heb er wat vragen over,mijn paard heeft ook snot,maar dan ook met bloed erbij uit 1 neusgat. Hier wisselde regen en droog elkaar af.Je moest echt tussen de buien door wat doen. En het is waterkoud.
hier regen regen en regen, bah Het mag voor mij wel kouder worden, maar droog!
@morrie: ben wel nieuwsgierig wat jou dierenarts gezegd heeft? ik heb ervaring met een pony die snot verloor aan 1 zijde. dit kwam door een kies die is gaan woekeren( pony was al op leeftijd en voor ik haar kocht werden tanden niet bijgehouden). zij kreeg een tumor hierdoor. ik heb haar nog een aantal jaar bij mij kunnen houden desondanks. opereren was geen optie meer gezien haar leeftijd, maar mijn paardentandarts vertelde laatst dat er veel meer keuze nu is op dat gebied en dus meer mogelijkheden!