Maar van die kijkers uit het westen snap ik het niet helemaal, zeker met google maps kun je heel veel te weten komen over de ligging van een huis. Dat checken wij altijd al, zelfs voordat we er een keer langs rijden.
@liselot: leuk, veel succes met het klussen!
Zometeen komt de fotograaf hier, gisteren de boel aan kant gemaakt. Ik vind het helemaal leuk, maar ook spannend haha

Komt vast goed
Je zou voor minder verhuizen... Al snap ik nu beter waarom je je mooie stukje grond zo moeilijk verkocht krijgt... Was namelijk één van onze eisen; hoe verder de buren van ons huis, hoe beter... (We komen met onze buren goed overeen hoor, maar toch, ben blij dat ze op een afstandje zitten
Er staan foto's van de voorgevel op, nou dan kan je al gaan schatten hoe lang die is, en dan de lengte ook ongeveer... Dan komen wij nooit aan wat de makelaar aangeeft... En daar kan ik niet zo goed tegen, zal die meneer ook wel te horen krijgen
wat een klote situatie, maar heb je verder , mocht je het niet verkocht krijgen, nog mogelijkheden om een metertje op te schuiven met de bak (yeah i know, makkelijker gezegd dan gedaan) en een ander raam in de stal te maken ? als dat kan , kun je de ruimte die je dan tussen bak en erfscheiding hebt benutten om een dikke groene haag neer te zetten (liefst met groenblijvers) oid. dan heb je in ieder geval de buren uit beeld (hebben jullie vast al naar gekeken vermoed ik , sterkte en succes in ieder geval , het is jullie in ieder geval gruwelijk gegund dat er nu een koper is