Topic telefoonkeuze

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-15 17:44

Iemand misschien enige idee?

Als ik thuis ben, komen mijn whatsapp berichten allemaal goed aan op mijn telefoon (Samsung S5)
Sinds paar dagen zodra ik ergens anders ben, krijg ik pas whatsapp berichten binnen, wanneer ik mijn whatsapp open.

Ik weet dat ik iets met niet op achtergrond draaien uit had gevinkt bij whatsapp. Geen idee of het daar aan ligt, maar kan het helaas ook niet meer terug vinden! -O-

JustHorses

Re: Topic telefoonkeuze

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-15 18:15

Dat heb ik ook gehad (Honor 3C) dan heb je aangevinkt dat whatsapp gesloten wordt na het sluiten van het scherm

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-15 18:21

Volgens mij heb ik het gevonden, en is het opgelost. Maar daar kan ik nu nog niet achter komen, haha! :P

JustHorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-15 22:48

Iemand die mij kan helpen?

Ik zet regelmatig foto's over van mijn Honor 3C naar mijn laptop zijn vaak foto's van de paarden.
Maar als ik ze dan kopieer van mijn telefoon en dan wel plakken in een map bij de afbeeldingen begint ie gewoon maar stopt soms na 16% van voltooing en vaak naar 4% 10% en doet dan niks meer.
Weet iemand hoe dit kan en of dit op te lossen is. Laptop is ook niet oud Acer Windows 8,1 van Oktober 2014

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-15 23:53

Dit topic is voor aankoopadvies, niet voor allerhande problemen! ;)

Als je wilt, maak even een topic aan.

MonaLieske

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-15 23:59

Mijn broertje is op korte termijn op zoek naar een budgetsmartphone, bij voorkeur in Nederland te koop en dus niet importeren. Hij doet er niet veel meer mee dan appen, dus het hoeft geen technisch hoogstandje te zijn. Een redelijke batterijduur is wel prettig.

Ik lees hier veel positieve berichten over de Honor 3C, maar inmiddels is zijn opvolger de Honor Holly uit. Deze is nog €40 goedkoper, dus dat is wel interessant. Wat denken jullie over de Holly? Is het een goede telefoon of is de 3C beter? Zijn er nog andere goede opties die in Nederland te koop zijn?

JustHorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 08:28

Ik heb even op internet gekeken. En ik vindt de 3C toch beter. Aangezien je ookal aangeeft dat de batterij duur belangrijk is en de 3C heeft een batterij van 2300 MAH en de Holly 2000, ook heeft de Holly 1GB ram en de 3C 2 GB.
Kwa opslag is de Holly wel beter dat is 16 GB en de 3C heeft 8GB.

MonaLieske

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 14:35

Bedankt voor het meedenken! Ik heb zelf ook nog wat zitten googlen. In India is hij al langer uit, dus ik heb ook wat reviews gelezen van mensen die hem al langer gebruiken. Ik lees eigenlijk nergens dat 1GB RAM te weinig zou zijn. En ja, waarom zou je er al telefoonfabrikant eigenlijk 2GB instoppen als 1GB genoeg is? Dan heb je volgens mij meer aan die 16GB opslag. Ik had inderdaad gezien dat de batterij van de 3C groter is dan die van de Holly, maar dat zegt natuurlijk nog niet alles over de batterijduur. Ik heb geen website kunnen vinden waar de batterijduur van de Holly en de 3C in dezelfde test wordt bekeken. Wel lijkt de batterijduur van de Holly me over het algemeen best wel prima. Bij gemiddeld gebruik moet hij zeker een dag mee kunnen gaan.

Door die extra opslag en het feit dat de Holly op een nieuwere Android versie draait dan de 3C, neig ik toch eerder naar de Holly. Zeker gezien het prijsverschil.

Aria_zz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 14:42

Hoi ik kom even binnenvallen

Ik twijfel tussen de iphone 5s en de 6.
Ik vind de 5s mooier maar de 6 schijnt beter te zijn. Het is mijn eerst iphone ooit dus ik weet niet goed of de 6 nu echt zo'n verbetering is of niet.
Iemand die me kan helpen?

Lyzet, gelukkige verjaardag!

JustHorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 14:51

MonaLieske schreef:
Bedankt voor het meedenken! Ik heb zelf ook nog wat zitten googlen. In India is hij al langer uit, dus ik heb ook wat reviews gelezen van mensen die hem al langer gebruiken. Ik lees eigenlijk nergens dat 1GB RAM te weinig zou zijn. En ja, waarom zou je er al telefoonfabrikant eigenlijk 2GB instoppen als 1GB genoeg is? Dan heb je volgens mij meer aan die 16GB opslag. Ik had inderdaad gezien dat de batterij van de 3C groter is dan die van de Holly, maar dat zegt natuurlijk nog niet alles over de batterijduur. Ik heb geen website kunnen vinden waar de batterijduur van de Holly en de 3C in dezelfde test wordt bekeken. Wel lijkt de batterijduur van de Holly me over het algemeen best wel prima. Bij gemiddeld gebruik moet hij zeker een dag mee kunnen gaan.

Door die extra opslag en het feit dat de Holly op een nieuwere Android versie draait dan de 3C, neig ik toch eerder naar de Holly. Zeker gezien het prijsverschil.

Tuurlijk zegt die 300 mah wat, dat betekent dat de accu groter is en hij dus meer stroom heeft.

Die 1GB is niet voor iedereen genoeg,het is maar net wat je nodig bent en wat je er dus mee doet.
Dat hij meer opslag heeft is natuurlijk wel fijner maar als je aan 8GB genoeg hebt.
Meer is natuurlijk altijd fijner. :)

Aria ik zal ze even met elkaar vergelijken dan weet je precies wat er voor jouw beter is.

MonaLieske

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 15:40

Ilona_Ubique schreef:
MonaLieske schreef:

Tuurlijk zegt die 300 mah wat, dat betekent dat de accu groter is en hij dus meer stroom heeft.

Die 1GB is niet voor iedereen genoeg,het is maar net wat je nodig bent en wat je er dus mee doet.
Dat hij meer opslag heeft is natuurlijk wel fijner maar als je aan 8GB genoeg hebt.
Meer is natuurlijk altijd fijner. :)

Aria ik zal ze even met elkaar vergelijken dan weet je precies wat er voor jouw beter is.

Dat het betekent dat de accu groter is, begrijp ik ook wel. Maar ik ben geïnteresseerd in de accuduur. De ene telefoon gaat langer mee op een 2000 mAh accu dan de andere, en dat is wat voor mij interessant is om te weten. Helaas kan ik dus
geen goede vergelijking vinden.

Hij gebruikt zijn telefoon vooral om te appen. 1GB lijkt me daarom ruim voldoende.

JustHorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 17:28

Om te appen zeker maar als je er meer op zit, spelletjes speelt en veel apps gebruikt is 2 GB handiger.
Kwa prijs denk ik dat de Holly dan wel geschikter is.

Aria_zz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 23:20

Bedankt Ilona!

Mariska_87

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 16:46

Wie kan me helpen? De iPhone 5s, Samsung alpha of Sony experia z3?

Ariannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 16:52

iPhone 5s, *\o/*

Mariska_87

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 16:55

ariannexrich schreef:
iPhone 5s, *\o/*

Wat is precies jouw overweging?

Ariannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 17:04

Mariska_87 schreef:
ariannexrich schreef:
iPhone 5s, *\o/*

Wat is precies jouw overweging?

Omdat het een supergoede telefoon is,
Camera is perfect
Hij typt lekker & je hebt hem lekker in de hand.
Is erg snel, als je hem laat vallen is die niet gelijk kapot of een scheur in je beeld bij m'n andere telefoons namelijk wel ook bij Sony en Samsung,

Ja en de effecten die je allemaal kan met je camera is er Nice :)

Als je meer wilt weten moet je het even zeggen of pben ik heb hem namelijk zelf ook.

Mariska_87

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 17:17

Hij lijkt me juist in gebruik zo star.. Met een Android heb je voor mijn gevoel meer mogelijkheden..

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 17:51

Hallo!
Gezien mijn samsung galaxy s3 bijna zijn laatste adem gaat uitblazen, wil ik nu de samsung galaxy s5 aanschaffen. Op internet heb ik wel wat reviews gezocht, maar het was heel wisselend en veel "telefoontaal" waar ik vrij weinig van snap :').
Ik zit veel op mijn telefoon, wil erop kunnen internetten en een leuk spelletje kunnen spelen. Ook lees ik graag ebooks op mijn telefoon.
Nou vraag ik me af hoe hier de s5 ervaren wordt.. gaat de batterij lang mee? Mijn s3 is na een paar uur leeg helaas..
Kan je er een beetje goed op lezen en spelletjes op spelen?
Ook had ik iets gelezen over een lollipop update en dat daar veel last aan ondervonden wordt... Moet ik hier huiverig voor zijn?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 18:08

Ik lees even mee, over een paar maanden (ong nog half jaar :+ ) mag ik ook vaarwel zeggen tegen m'n s3. Gelukkig houdt mijn batterij het wel vol. Hoewel af en toe de telefoon gewoon uitvalt zonder rede.

Batterij gaat wel hard, dat wel.

Florale

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 18:46

Ik heb de s5 en hij bevalt mij prima. De problemen met de update vind ik persoonlijk meevallen. Heb er weinig last van.
Spelletjes gaat prima en een goede camera.
Ebooks lees ik liever op m'n ereader, vinden mijn ogen prettiger. Maar het kan wel.

XiiaaooNaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 18:49

Mariska_87 schreef:
Wie kan me helpen? De iPhone 5s, Samsung alpha of Sony experia z3?

Ik heb de Sony *\o/*
Vraag maar raak :')

Mariska_87

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 19:15

Hoe bevalt hij? Wel flexibel in settings? En internet?

Marie111

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 19:33

Zag laatst Radar over de Sony Z - beeldschermen komen spontaan barsten in? Heb jij geen ervaring mee?

Zit namelijk te denken over de Z3 compact.

XiiaaooNaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 19:37

Barsten?
Zeker als mensen hem spontaan even laten vallen een aantal keer.
Nee geen ervaring mee, hij is al meerdere keren gevallen en heb geen krasje.
Een hoesje is een geweldige uitvinding haha.

Ik vind het echt wel een fijne telefoon! Internet is makkelijk en snel en instellingen zijn makkelijk te vinden.
En dan natuurlijk de uitstekende camera haha