MonaLieske schreef:Bedankt voor het meedenken! Ik heb zelf ook nog wat zitten googlen. In India is hij al langer uit, dus ik heb ook wat reviews gelezen van mensen die hem al langer gebruiken. Ik lees eigenlijk nergens dat 1GB RAM te weinig zou zijn. En ja, waarom zou je er al telefoonfabrikant eigenlijk 2GB instoppen als 1GB genoeg is? Dan heb je volgens mij meer aan die 16GB opslag. Ik had inderdaad gezien dat de batterij van de 3C groter is dan die van de Holly, maar dat zegt natuurlijk nog niet alles over de batterijduur. Ik heb geen website kunnen vinden waar de batterijduur van de Holly en de 3C in dezelfde test wordt bekeken. Wel lijkt de batterijduur van de Holly me over het algemeen best wel prima. Bij gemiddeld gebruik moet hij zeker een dag mee kunnen gaan.
Door die extra opslag en het feit dat de Holly op een nieuwere Android versie draait dan de 3C, neig ik toch eerder naar de Holly. Zeker gezien het prijsverschil.
Tuurlijk zegt die 300 mah wat, dat betekent dat de accu groter is en hij dus meer stroom heeft.
Die 1GB is niet voor iedereen genoeg,het is maar net wat je nodig bent en wat je er dus mee doet.
Dat hij meer opslag heeft is natuurlijk wel fijner maar als je aan 8GB genoeg hebt.
Meer is natuurlijk altijd fijner. 
Aria ik zal ze even met elkaar vergelijken dan weet je precies wat er voor jouw beter is.