Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Varekaj schreef:Ja door dat gezeik met Rusland en Oekraïne gaan de gas- en elektriciteitsprijzen omhoog hoorde ik vandaag. Helemaal afsluiten gaan ze niet doen maar wel de knip erop.
Ik ga een zonnedans doen. Hebben we alvast minder stroom en gas nodig om te verwarmen.
Suzanne F. schreef:Ik maak me vooral druk om de brandstof prijzen. Ik rijd ongeveer een tank op per week. Wat als dat nog duurder wordt? Dat is niet te betalen toch?
moonsparkle schreef:De prijzen waren al zo gestegen, ik heb mijn kachel al bijna niet aan maar ik wil graag nog warm douchen
Prairy schreef:Zonnepanelen zou ik ook doen, als je het geld ervoor hebt. Zeker nu de saldering regeling weer verlengd is (NL). Die verdien je echt wel terug. Elektra wordt ook soms nog met gas centrales opgewekt dus ook dat zal duurder worden.
Varekaj schreef:Met de wind en regen van de afgelopen dagen vond ik het anders geen fietsweerIk dacht op dagen dat ik 8-11 en 13-17 doe met de fiets tussen beide werkgevers te pendelen, dan had ik 2u zeg maar voor 12km. Alleen gisteren dus al overuren gemaakt op de ene job waardoor ik er pas om 12u15 weg was. Met de auto red ik dat makkelijk, met de fiets was dat onmogelijk geweest. Dat is iets waar ik niet echt bij stil had gestaan dat dat kan gebeuren zolang ik met 2 werkgevers zit.
Citaat:Ja dat wordt ons vakantiehuis, vanaf april is het van onsBokt krijgt vriendenkorting, dus als je interesse hebt hoor ik het wel
Ik hoop dat ze begin maart aankondigen dat het testen eraf gaat, hopelijk helemaal. Zit zelf ook niet te wachten op nog meer stokjes in mijn neus