Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shanna schreef:Recht tegenover de deur in de andere hoek zit ook nog een raam (staat niet op de tekening). Die vind ik onhandiger
Dressoir vind ik dan weer niet praktisch in een slaapkamer. Wat doe je daar dan in?
Shanna schreef:Dat heb ik dan weer allemaal in de kledingkast..
Voor mijn sokken/ ondergoed/ beddengoed hoef ik geen dressoir neer te zetten. Dan is een kledingkast waar alles in past praktischer.
Shanna schreef:Dat heb ik dan weer allemaal in de kledingkast..
Voor mijn sokken/ ondergoed/ beddengoed hoef ik geen dressoir neer te zetten. Dan is een kledingkast waar alles in past praktischer.
Janine1990 schreef:Shanna schreef:Dat heb ik dan weer allemaal in de kledingkast..
Die redenering snap ik dus niet... Dan zit het toch gewoon tussen je oren dat je een kledingkast wilt?
Ik heb liever een dressoir voor bedtextiel en sfeer zodat ik echt tot rust kan komen in mijn slaapkamer. Voor kleding een aparte kamer waar ik lekker uitgebreid kan lopen passen en bewonderen.
Sonja_vR schreef:Ja maar... als ik naar mijn bed ga , dan ga ik liggen en doe het licht uit (heel misschien nog een half uurtje een boek erbij maar dan zie ik ook niets anders dan die blz
Is die sfeer dan net zo goed niet iets wat tussen de oren zit?
En dan is het gewoon weer een smaken verschillen dingetje
De 1 wil gewoon een kledingkast, bed en nachtkastjes
De ander een dressoir en een goeie stoel enz enz