Wat leuk weer dat er nieuwe kneusjesboxen besteld zijn (of misschien gaan worden)! Een vriendinnetje van mij kreeg die van haar al binnen een week, dus wie weet hoeven jullie toch iets minder lang te wachten.
Capopjekop: Wat een mooie box!!
Ontherun, wat leuk dat je er nog een hebt gemaakt! Laat het weten als je online nieuwe potten hebt gescoord, ik wil dat namelijk ook nog doen

Black_kelpie, als jouw begonia het gaat doen mop potgrond zou ik dat heel vet vinden. Dat was bij mij de grootste dramaqueen met stekken op water namelijk. Laat ons de uitkomst weten over een tijdje!
Sting, wat een sippe maar hele toffe dieffenbachia! Wat is dat witte op de potgrond?
Magda_90: heb je nou werkelijk die blaadjes verkreukeld?

Quir: dan zou het best eens de voeding kunnen zijn! Als je plant binnen 2-3 weken weer herstelt zonder dat je iets verandert zou ik het daarop gooien en volgende keer een half buisje

Omdat het topic zo snel gaat vraag ik het nog maar een keer, want ik kom er met google niet uit: weet iemand de mogelijke oorzaak van zwarte punten aan de nieuwe bladeren bij een bananenplant?