Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
paars schreef:Nog eentje gevonden die mss handig kan zijn (geen idee of zoiets ook je smaak is). En als andere optie er nog in overleg met de stucer eerst het frezen van een sleufje om het lichtpunt te verplaatsen, dichtsmeren en dan laten stucen?
https://www.straluma.nl/lampen/plafondl ... gL0TPD_BwE
lukka63 schreef:_xManadisx_ schreef:Ik heb de opleverdatum gehad, maar niemand van eigen huis beschikbaar. Dus moet even verder kijken.
Mogelijk ga ik wisselen met mijn buurman en dan kunnen ze wel
ik heb afspraak staan voor 21 december, ben benieuwd stiekem moet er nog veel gebeuren.
paars schreef:@Lukka63, mooie vorderingen, lekker hoge ramen! Wat is behangklaar stucen…?
Drukte bij eigen huis voor de opleveringskeuring…hopen dat buurman wil ruilen, want je wil natuurlijk geen vertraging erdoor oplopen. Spannende tijden. Eigen huis meenemen loont wel lees ik overal. Ze zijn niet emotioneel betrokken en kijken heel goed rond.
Ik hoop volgend jaar deze tijd zulke berichten te kunnen plaatsen al reken ik op einde Q1-‘23.
Nu bedenken wanneer ik m’n huidige huis in de verkoop zal doen. Hoe ver van te voren hebben jullie dat gedaan? Of zijn jullie mss eerst gaan huren (of komen vanuit een huurhuis)?
paars schreef:@Lukka63, mooie vorderingen, lekker hoge ramen! Wat is behangklaar stucen…?
Drukte bij eigen huis voor de opleveringskeuring…hopen dat buurman wil ruilen, want je wil natuurlijk geen vertraging erdoor oplopen. Spannende tijden. Eigen huis meenemen loont wel lees ik overal. Ze zijn niet emotioneel betrokken en kijken heel goed rond.
Ik hoop volgend jaar deze tijd zulke berichten te kunnen plaatsen al reken ik op einde Q1-‘23.
Nu bedenken wanneer ik m’n huidige huis in de verkoop zal doen. Hoe ver van te voren hebben jullie dat gedaan? Of zijn jullie mss eerst gaan huren (of komen vanuit een huurhuis)?