[HK] Wij kopen de Action leeg! Deel #9

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lienepien3

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-17 10:40

Heeft niemand deze voor mij en san in 45x45 x35?
Uiterraad tegen kosten en verzendkosten
Afbeelding

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-17 11:18

Ik ben op zoek naar een spotgoedkoop toetsenbord en eventueel muis erbij. Heb nu setje van mijn vader te leen van het merk Logitech, dit schijnt als ik het goed begrepen heb bij Action vandaan te komen. Ik vroeg me af of iemand weet of ze deze nog verkopen, of andere en wat de prijs is. Ik wil graag een bedraag toetsenbord, dus geen bluetooth gezeur. Muis mag bedraad of niet of helemaal niet erbij is ook een optie.

Rampshellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-17 11:58

Alwiene schreef:
Ik ben op zoek naar een spotgoedkoop toetsenbord en eventueel muis erbij. Heb nu setje van mijn vader te leen van het merk Logitech, dit schijnt als ik het goed begrepen heb bij Action vandaan te komen. Ik vroeg me af of iemand weet of ze deze nog verkopen, of andere en wat de prijs is. Ik wil graag een bedraag toetsenbord, dus geen bluetooth gezeur. Muis mag bedraad of niet of helemaal niet erbij is ook een optie.

Heb ik van de week zien liggen! Mijn vader wou het niet omdat er een draad aan zat :'). Maar of het Logitech was?! Dat weet ik niet meer.

xxxmh

Re: [HK] Wij kopen de Action leeg! Deel #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-17 12:15

Hebben ze bij de action ook bed rollers?

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-17 12:48

Rampshellie schreef:
Alwiene schreef:

Heb ik van de week zien liggen! Mijn vader wou het niet omdat er een draad aan zat :'). Maar of het Logitech was?! Dat weet ik niet meer.

Kun jij je heel toevallig de prijs nog herinneren? En was dat met of zonder muis? :)

Rampshellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-17 20:50

Ik dacht met muis, maar kan er naast zitten! Prijs weet ik écht niet meern

CoSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-17 21:59

Hebben ze ook van die ouderwetse tijdklokken?

MarleenM

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 13:11

Weet iemand of ze bij de action elektrische vliegenmeppers hebben?

MissBambi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 13:15

Ja! Twee weken terug nog een gekocht.

Sannert

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 13:18

Hebben ze van die werpstokken voor ballen te gooien voor honden ? Hond vindt het leuk om een balletje te halen, maar ik krijg er zo'n lamme armen van. :')
Ik zag ze bij hornbach op de site staan voor 5.95.

MissBambi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 13:19

Jep hebben ze ook :D

Sannert

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 13:21

MissBambi schreef:
Jep hebben ze ook :D

Dacht dat ik ze inderdaad laatst gezien had maar ik wist het niet meer zeker.
Dankjewel ! Je weet toevallig niet wat ze kosten ?

MissBambi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 13:53

Dacht 4 of 5 euro.. maar internet staat er vol mee vast wel ergens te bestellen zonder verzendkosten :D tennisbal launcher of tennisbal wegwerp er levert al veel resultaten op.

Sannert

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 14:02

MissBambi schreef:
Dacht 4 of 5 euro.. maar internet staat er vol mee vast wel ergens te bestellen zonder verzendkosten :D tennisbal launcher of tennisbal wegwerp er levert al veel resultaten op.

Ja ik had er een gevonden voor 2 euro maar 2 euro verzendkosten erop. Nog goedkoper dan bij action dat wel haha. Bedankt ik ga even zoeken en anders naar de action :)

valine

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 16:06

Die dingen kosten volgens mij nog geen euro

Yinthee
Amadeus <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 16:26

Ze zijn 4,19 bij de pets place

Sannert

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 16:34

Bedankt ! Ik heb er een besteld voor nog geen 4 euro met verzenkosten. Waren in de aanbieding op een site. Morgen krijg ik m al geleverd. :D

tinkersjakie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 18:35

Action iets van 2 euro dacht ik. Zijn sowieso geen 4 euro

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 22:36

Sannert schreef:
Bedankt ! Ik heb er een besteld voor nog geen 4 euro met verzenkosten. Waren in de aanbieding op een site. Morgen krijg ik m al geleverd. :D

Je maakt me nieuwsgierig, welke winkel hanteert er zulke lage verzendkosten voor dingen die niet door de bus kunnen bij zo'n laag aankoopbedrag? :D (Altijd handig om te weten haha)

Sannert

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 23:02

Alwiene schreef:
Sannert schreef:

Je maakt me nieuwsgierig, welke winkel hanteert er zulke lage verzendkosten voor dingen die niet door de bus kunnen bij zo'n laag aankoopbedrag? :D (Altijd handig om te weten haha)

https://www.huisdierplein.nl/hond/appor ... TIQAvD_BwE
Deze winkel haha. Via google gevonden.
Stok was afgeprijsd en 1.95 verzendkosten.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 23:18

@Sannert, geweldig bedankt!! Ik koop als ik leuke dingen voor de hond wil shoppen vaak bij schecker maar dan is de verleiding om meteen voor 25 euro (=gratis verzenden) te bestellen erg groot. Nou heb ik nu sowieso ff een keihard koopverbod, maar deze site heeft ook leuke dingen en met maar 2 euro vzkosten is het nog te doen om bv voor 10 euro te bestellen. Ben je 12 kwijt en heb je toch een pakketje ipv meteen 25 :') (Ja ik shop nogal graag voor de hond en hij houd ervan als ie pakketjes krijgt hihi)

Sannert

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 23:33

Alwiene schreef:
@Sannert, geweldig bedankt!! Ik koop als ik leuke dingen voor de hond wil shoppen vaak bij schecker maar dan is de verleiding om meteen voor 25 euro (=gratis verzenden) te bestellen erg groot. Nou heb ik nu sowieso ff een keihard koopverbod, maar deze site heeft ook leuke dingen en met maar 2 euro vzkosten is het nog te doen om bv voor 10 euro te bestellen. Ben je 12 kwijt en heb je toch een pakketje ipv meteen 25 :') (Ja ik shop nogal graag voor de hond en hij houd ervan als ie pakketjes krijgt hihi)

Graag gedaan ! Ik kreeg na het bestellen reclame hier op bokt van site en toen baalde ik wel even dat ik niet verder heb gekeken. Ze hadden nog vanalles met korting erop staan. :').
Maar goed, hond snapt (nog) niet wat hij met speeltjes moet, dus 2 waar ie niet mee speelt is voor nu wel genoeg. :+
Daarin tegen vindt hij een tennisbal apporteren wel leuk. En met 80 meter tuin is zo'n werpstok wel handig. (En ik kan totaal niet gooien :') )

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-17 00:46

Sannert je kunt ook gaan sparen voor een Ifetch dan kan jij je arm lekker laten rusten. Die van mij vind hem prachtig alleen het zelf doen deel vertikt hij te snappen :')

Sannert

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-17 11:06

Alwiene schreef:
Sannert je kunt ook gaan sparen voor een Ifetch dan kan jij je arm lekker laten rusten. Die van mij vind hem prachtig alleen het zelf doen deel vertikt hij te snappen :')

Die had ik ook gezien idd. :')

lillytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-17 12:45

Net sinds lange tijd weer eens zonder kind in de action geweest! Wat heerlijk! Kwam alleen met veel speelgoed terug terwijl ik eigenlijk alleen vaatwas tabletten nodig had!