Uiterraad tegen kosten en verzendkosten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Alwiene schreef:Ik ben op zoek naar een spotgoedkoop toetsenbord en eventueel muis erbij. Heb nu setje van mijn vader te leen van het merk Logitech, dit schijnt als ik het goed begrepen heb bij Action vandaan te komen. Ik vroeg me af of iemand weet of ze deze nog verkopen, of andere en wat de prijs is. Ik wil graag een bedraag toetsenbord, dus geen bluetooth gezeur. Muis mag bedraad of niet of helemaal niet erbij is ook een optie.
Rampshellie schreef:Alwiene schreef:Ik ben op zoek naar een spotgoedkoop toetsenbord en eventueel muis erbij. Heb nu setje van mijn vader te leen van het merk Logitech, dit schijnt als ik het goed begrepen heb bij Action vandaan te komen. Ik vroeg me af of iemand weet of ze deze nog verkopen, of andere en wat de prijs is. Ik wil graag een bedraag toetsenbord, dus geen bluetooth gezeur. Muis mag bedraad of niet of helemaal niet erbij is ook een optie.
Heb ik van de week zien liggen! Mijn vader wou het niet omdat er een draad aan zat. Maar of het Logitech was?! Dat weet ik niet meer.
MissBambi schreef:Dacht 4 of 5 euro.. maar internet staat er vol mee vast wel ergens te bestellen zonder verzendkostentennisbal launcher of tennisbal wegwerp er levert al veel resultaten op.
Sannert schreef:Bedankt ! Ik heb er een besteld voor nog geen 4 euro met verzenkosten. Waren in de aanbieding op een site. Morgen krijg ik m al geleverd.
Alwiene schreef:Sannert schreef:Bedankt ! Ik heb er een besteld voor nog geen 4 euro met verzenkosten. Waren in de aanbieding op een site. Morgen krijg ik m al geleverd.
Je maakt me nieuwsgierig, welke winkel hanteert er zulke lage verzendkosten voor dingen die niet door de bus kunnen bij zo'n laag aankoopbedrag?(Altijd handig om te weten haha)
Alwiene schreef:@Sannert, geweldig bedankt!! Ik koop als ik leuke dingen voor de hond wil shoppen vaak bij schecker maar dan is de verleiding om meteen voor 25 euro (=gratis verzenden) te bestellen erg groot. Nou heb ik nu sowieso ff een keihard koopverbod, maar deze site heeft ook leuke dingen en met maar 2 euro vzkosten is het nog te doen om bv voor 10 euro te bestellen. Ben je 12 kwijt en heb je toch een pakketje ipv meteen 25(Ja ik shop nogal graag voor de hond en hij houd ervan als ie pakketjes krijgt hihi)