Ai. Lijkt inderdaad dat je die niet voor iTunes kunt gebruiken. Apple heeft zowel app store en iTunes store kaarten die beide voor allebei gebruikt kunnen worden en gewoon naar je account tegoed gaan. Maar die jij hebt gekocht is echt voor de hardware. Die ga je niet in iTunes kunnen gebruiken
Nee daar was ik al bang voor inderdaad. Maar ik hoop eigenlijk dat ik deze in kon wisselen in de online apple winkel en er dan een itunes kaart voor kon kopen. Ik bel deze week wel even naar het vragen telefoonnummer denk ik.
Gewoon even bellen inderdaad, ik ben altijd goed geholpen met problemen door Apple, ze weten vast een oplossing
eilleen333
Geplaatst: 09-09-15 21:18
In het kader van durf te vragen, haha!
Vandaag de aan/uit knop van mijn iPhone laten repareren en nu valt het toestel steeds uit, behalve als hij aan de lader ligt.
De reparateur kan er pas maandag naar kijken, maar ik moet wel bereikbaar zijn voor de kliniek. Heeft iemand in de regio Zwolle misschien een goedkoop of gratis oud toestel liggen?
Morrie
Geplaatst: 09-09-15 21:35
boehoe ik en onbereikbaar tot de iPhone6S te koop is: de 6 viel uit m'n handen op stal en is totaal aan gruzelementen
beetje slordig dat de sim kaart van de baas is en het toestel van mezelf, nu ben ik ook zakelijk dus niet bereikbaar voorlopig
HorseTimeXL
Geplaatst: 11-09-15 15:47
ik had even een vraagje. ik had eerder een bericht gedaan dat me iphone 5c niet wilde starten, gelukkig ging het resetten prima en heft die het daarna nooit meer gedaan.
maar nu heb ik iets anders. Ik heb mijn mobiel nu denk ik 2,5 maand. Heb hem in juni gekregen. Super fijn. maar ik heb het idee dat na mijn vakantie batterij van me iphone sterk is verminderd. Ook nu is het kwart voor vier en hij is nu al over de helft van de batterij. 39% maar heb het idee dat het steeds snel leeg gaat. Ook nu heb ik stage en niet veel op me mobiel gezeten. 1x in het uur even facebook en even op whats app. Is dit normaal? Mocht het normaal zijn voor deze telefoon dan houdt het op natuurlijk. Maar anders moet ik er wat aan gaan doen. Vaak redt die het tot half zes net als ik in de trein terug ga.
Sluit je facebook helemaal af als je klaar bent? Dat scheelt al een hoop. En bij instellingen-> facebook-> ook uitloggen. Dit scheelde bij mij ook een hoop. Heb je locatie ook uit staan? Whatsapp verbruikt ook veel hoor.
HorseTimeXL
Geplaatst: 11-09-15 17:55
cynthiar schreef:
Sluit je facebook helemaal af als je klaar bent? Dat scheelt al een hoop. En bij instellingen-> facebook-> ook uitloggen. Dit scheelde bij mij ook een hoop. Heb je locatie ook uit staan? Whatsapp verbruikt ook veel hoor.
Hoe weet ik dat ik fb goed afsluit? Ik druk altijd op de knop
Er zijn een tal aan instellingen die je voor batterij behoud beter uit kan zetten. Locatievoorzieningen is hier ook een belangrijke van. Even Google'n, vind je alles in een handomdraai.
HorseTimeXL
Geplaatst: 16-09-15 13:39
Ja Super bedankt. Hij doet weer als vanouds haha. Klopt het dat de ios9 vandaag uitkomt?
ja dat las ik ook, ik las echter ook dat je op een iPad3 beter (nog) geen iOs9 kan installeren, je kunt de meeste features toch niet gebruiken en hij schijnt er erg traag van te worden. (bron iCulture)
Ik wacht ook altijd even met een update. Zeker als de iOS 1 cijfertje omhoog gaat. Moet de laatste iOS 8 update zelfs nog doen
HorseTimeXL
Geplaatst: 16-09-15 18:27
_Rianne_ schreef:
Ik ga 'm op de Iphone 5S wel doen vanavond, de Ipad laat ik nog even lekker zitten
Ja ik doe het ook denk ik gewoon. Mocht die kapot gaan of gek gaan doen, heb hem 3 maand geleden gekocht dus heb in ieder geval garantie haha. Probeer het gewoon meteen en dan zie ik wel hoe lang het duurt.
ik heb de 6 ge-update, de 5 doe ik morgen wel, want ik wil naar bed en het duurt héél erg lang dit keer Ik vind het nieuwe lettertype wel mooi, de vernieuwde Spotlight vind ik ook wel handig geloof ik