Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
?). De badkamer moet als eerste klaar, omdat degene die de tegels samen met mijn vader komt zetten maar tot half juli kan, dus daarvoor moet het klaar zijn 
(Snap niet waar dat 'Wij ook hoor' op terugslaat..
)

) en voor de slaapkamer hebben we ook al wel veel! 
! 
Mijn vriend wel...... dat is nogal een discussiepunt waar we niet echt uit komen
Wij willen binnen een maand over.
Dan hebben we geïsoleerd, zit er CV in en hebben we beneden alles af. Verbouwen (dakkapel, dubbel glas boven) komt later. En voor de echte grote verbouwingen moeten we nog even sparen en goed kijken wat we willen. Da's een meerjarenplan. We zitten erover te denken om de schuur (aangrenzend aan het huis) om te bouwen tot badkamer, of de benedenverdieping nog 2,5 meter uit te bouwen, maar daar hebben we momenteel nog geen concrete plannen voor.
.
Kan zijn dat wij er 6 weken van maken, in plaats van een maand, maar veel langer wordt het niet. Dan maar een tijdje kamperen in de woonkamer, dat vind ik niet zo'n drama.
. Daarom willen we er pas in als het goed afgewerkt is. Ervaringen van anderen leren ons, dat als je er al in gaat wonen dat je het dan minder goed afwerkt.. 
Waar we nu 4,5 jaar wonen en totaal uitgegroeid zijn.
We gaan van een appartement (op de begane grond met tuin en schuur) met heel weinig kastruimte naar een huisje met een garage, schuur, zolder, een kelderkast én een paar grote inbouwkasten!
. Hup, bed in de auto bij het bezoekje aan de notaris en klaar
. veerledec schreef:Wij zijn er de zelfde dag meteen ingegaan. Hup, bed in de auto bij het bezoekje aan de notaris en klaar
.
), nu ook nog lang niet "klaar", maar ik vind het prima zo.
.
manzano schreef:Destino schreef:En om dat te voorkomen blijven wij thuis wonen tot het af is
Maar met je volgende huis zit je dan weer
.