Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mientjeuh schreef:Falona schreef:En als ik geen afspeellijsten op mijn iPod heb staan en alleen losse nummers?
Wanneer ik via iTunes in mijn iPod ga kan ik wel alle nummers selecteren en kopiëren kiezen, maar ik kan nergens de optie plakken of kopiëren naar oid vinden.
Je kan de nummers die je op je iPod wilt hebben allemaal aanduiden, vastpakken en gewoon verslepen naar "...'s iPod". Maar normaal zou hij vanzelf alle nummers in je Music library moeten syncen? Als je iPod insteekt, ga dan in iTunes naar het hoofdscherm van je iPod (gewoon op "...'s iPod" klikken), dan bovenaan het tabblad Music aanklikken en Sync music (het bovenste) aanvinken en daaronder All music. Dan synchroniseert hij vanzelf alle muziek en playlists die in je iTunes staan naar je iPod elke keer dat je hem aansluit.
Falona schreef:Je iPod synchroniseert alleen automatisch van je Music library naar je iPod wanneer je die optie hebt aangevinkt en die heb ik juist met opzet uit gezet omdat ik graag zelf bepaal wat wanneer waarnaartoe gaat. Ik ben geen digibeet dus dat onderdeel snap ik wel. Ik heb ook geen enkele probleem met nummers naar mijn iPod kopieren, maar ik wil ze de andere kant op hebben. Van mijn iPod naar mijn PC!
amorlover1 schreef:als ik mijn ipod aan sluit op mijn computer geeft die dat niet aan.
dan geeft ie op mij ipod aan koppel niet los en loopt mijn ipod vast.
iemand een ideetje ik wil nu is wat nieuwe nummers er op zetten maar dat gaat dus niet
hoop dat iemand hier wat weet
Mientjeuh schreef:Falona schreef:Je iPod synchroniseert alleen automatisch van je Music library naar je iPod wanneer je die optie hebt aangevinkt en die heb ik juist met opzet uit gezet omdat ik graag zelf bepaal wat wanneer waarnaartoe gaat. Ik ben geen digibeet dus dat onderdeel snap ik wel. Ik heb ook geen enkele probleem met nummers naar mijn iPod kopieren, maar ik wil ze de andere kant op hebben. Van mijn iPod naar mijn PC!
Naar je pc of gewoon van je iPod af?
Als je naar je pc wilt plaatsen, als in nummers die je er op een andere pc op hebt gezet, die niet op de jouwe staan en die je nu op je pc wilt zetten, dat gaat officiëel niet. Zijn wel programmaatjes voor.
Als je ze gewoon niet meer op je iPod wilt, delete knopje?amorlover1 schreef:als ik mijn ipod aan sluit op mijn computer geeft die dat niet aan.
dan geeft ie op mij ipod aan koppel niet los en loopt mijn ipod vast.
iemand een ideetje ik wil nu is wat nieuwe nummers er op zetten maar dat gaat dus niet
hoop dat iemand hier wat weet
Probeer eens je computer te herstarten? Dat doet de mijne namelijk ook als hij al even aanstaat.
Mientjeuh schreef:Naar je pc of gewoon van je iPod af?
_Rianne_ schreef:Mijn Nano blijft hangen... HELP!
Misser schreef:Ik wil waarschijnlijk de iPod Nano kopen, maar heb een paar vragen.
Is 2 gb genoeg, hoeveel nummers kunnen daarop? Of kan ik beter 4 gb kopen?
Heeft iemand 'm bij Modern.nl gekocht en is dat er dan een van de 2e generatie? Of wordt de 1e generatie sowieso niet meer verkocht?
Hoe duur is de Nano bij de Mediamarkt?