Mijn msn doet het nu steeds zo, dat als ik een avatar wil toevoegen hij zegt: dit is een ongeldig bestand. Het maakt niet uit wat voor type bestand het is, hij pakt hem gewoon niet! Ik word er gek van! Iemand iedee hoe dit komt?
ik heb dat ook soms dat moet je op herstellen klikken en dan nee. en soms doet die het dan en soms niet. maar dan meot je even wachten aks die het neit doet en dan later nog een keertje proberen.
Hij doet het niet meer zoals voorheen, ik kan niet al mijn foto's bekijken. Weet iemand wanneer dit weer gaat werken, ik krijg geen reactie als ik een mail stuur.
Ik heb het ook.. En mijn msn meldt zich soms ook op de gekste momenten ineens af, en kan dan niet meer aanmelden. Dan is de service niet beschikbaar, of mijn lijst met contact personen niet gereed. Word er een beetje simpel van...
GROOT probleem. Mijn msn valt steeds uit. Dan ben ik aan het chatten, poef, weg msn. Heb al verwijdert, opnieuw geinstalleerd. Waar kan dit aan liggen?
GROOT probleem. Mijn msn valt steeds uit. Dan ben ik aan het chatten, poef, weg msn. Heb al verwijdert, opnieuw geinstalleerd. Waar kan dit aan liggen?
Een blond vraagje: Heeft msn ook wat met bokt te maken, of helemaal niks? Omdat iedereen het hier ook altijd over msn heeft? Ik snap het allemaal niet meer met mijn kleine hersenpan voor computers