Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Winged schreef:Is een airfryer nou echt van toegevoegde waarde als je kijkt naar ovenfriet e.d.?
Winged schreef:Is een airfryer nou echt van toegevoegde waarde als je kijkt naar ovenfriet e.d.?
fohadie schreef:En qua eten: groot verpakkingen zijn bijna altijd voordeliger en je doet er met 1 persoon doorgaans langer mee. Hoeft dus niet perse duurder te zijn dan voor meer personen.
linoleum schreef:Foaly schreef:Moet je die grootverpakkingen wel op kunnen krijgen in je eentje
Met een vriezer wil dat wel (maar wel weer een investering als je die nog niet hebt). Of zo plannen dat je er meerdere gerechten mee kan maken.
PSvanLot schreef:Annash schreef:Ik koop ook niet specifiek airfryer friet en kroketten; normale werkt inderdaad ook prima! Kroketten worden niet zo bruin maar ze zijn gaar en smaken prima, dus daar heb ik weinig moeite mee.
Ik bak er verse friet in. Werkt inderdaad prima.
Gitana schreef:mocht nog iemand een raisin rekening openen, doe dit dan via iemand zijn welkom-bonus, dan krijg je IEDER 50 euro