Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik vraag mij af of ik het wel af krijg voordat de vloer gelegd gaat worden.
even een grote knuffel. Ik wilde dat ik kon komen helpen, worstel zelf al met klussen in eigen huis en een ook niet ok lijf. Als ik niet in frankrijk klus ben ik in nl in spaarstand om energie op te doen.
Ik ben er ook niet de hele dag. Ga rond 11.00 erheen en tussen 4 en 5 terug. Die gaten dichten kost zoveel tijd en gaat zo langzaam. Gelukkig is dat zo goed als klaar. Alleen een stuk bij de trap waar ik gewoon niet bij kan. Even kijken of we dat creatief kunnen oplossen.
Dat doe ik allemaal als de vloer er ligt.
Als de verf op de muren zit dan gaat het al ergens op lijken maar voor nu zie ik idd geen vordering.
Dat gaan we niet doen dus.
Wij hadden vroeger thuis ook van die schuif gordijntjes voor het schuine dakraam. Bellatrix schreef:Kantelramen in een schuin dak.
Twee boven elkaar.En dan ook in de andere slaapkamer. En de zolder heeft ze ook maar dan één aan elke kant.
[ [url=m/hYRi07.jpg]Afbeelding[/url] ]
niet mooi wel goedkoop en effectief. En een tunneltje maken is zo gedaan. Desnoods koop je een kant en klaar gordijn met van die lussen. Die doe je boven. Onder een tunnel maken met desnoods strijkband (of zelfplakkend klittenband) als je niet met een paar steekjes een tunnel kunt of wilt maken.