Wat fijn dat hij er staat! Dat zal een zorg minder zijn
Wat moet er nu nog aan gebeuren...? Ik ben echt super benieuwd naar een foto van een stukje verder af voor een beetje een indruk van het geheel met muurtjes enzo er omheen. Denk dat het er heel aansprekend uit zal zien
Hello! Even wat drukker geweest. Gewoon heel blij met het huisje. Nog geen binnenkant fotos gemaakt.
Gister wel dit opgezet:
Het échte schuurtje. Groot gekkenhuis nu. Nog veel te veel te doen en te regelen. Morgen word huisje aangesloten op water.
Dit heeft een vriend even snel gemaakt:
Ik moet nu kijken of ik er nog een klein bankje inkrijg.
Prairy
Geplaatst: 06-08-23 19:48
Ik zou de kast een kwartslag draaien, met de achterkant tegen de lange kant van je bed aan (hoofdzijde). Neemt hij minder ruimte in beslag en je hebt gelijk een soort slaapkamer. Dan kan je dressoir iets opschuiven (ruimte tussen elementen geeft lucht, nu is het 1 lang meubel eigenlijk) en daar tegenover dan je bankje. Of is dat kleine witte dingetje iets dat dan in de weg zit?
Qua opbergruimte zou je boven je hoofdbord of aan de zijkant kastjes kunnen hangen boven je bed. Bovenkastjes van een keuken zijn meestal 35-40cm diep dus steekt niet zo veel uit.
Ook boven je wc en wasmachine (?) zou je zo'n kastje(s) kunnen hangen voor je toiletpapier, wasmiddel etc.