Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Matheno schreef:Klinkt als een goede plek. Dan worden ze heerlijk zoet en sappig.
Mocht je ooit in de buurt zijn dan heb ik wel allerlei fruit en kruidenstekjes.
JudithO schreef:Tout a fait Judith (inderdaad Judith)Hier ook geen problemen met frambozen. Hoe meer hoe beter, een mens kan nooit te veel frambozen hebben
JudithO schreef:Goed zo, wat gaaf!Ik heb zojuist via marktplaats een boek van Yggdrasil gescoord
JudithO schreef:Dank je wel. Het is erg veel werk. 6-7 kuub compost zit inmiddels in de tuin. Is pittig werk voor een oude dame van 63 jaarPien, ziet er al netjes uit zo, dat wordt nog eens wat
8nnemiek schreef:Grappig. Dus dan heb ik ook iets om uit te delen volgend jaar.Ik vond het juist altijd zo handig dat de frambozen zich zo verspreiden. Hier en daar komen jonge scheuten op, en die doe ik elk voorjaar uitscheppen en verkopen op de plantjesmarkt
amber15 schreef:BillyJ, ik heb nog heel veel zakjes gangbaar zaad, omdat ik ben overgegaan op biologisch zaad. Die zakjes heb ik vorig jaar gekocht. Als je interesse hebt, kan ik wel even kijken of er tussen zit wat je nodig hebt? Voor een euro per zakje mag het weg. Ze zijn nog zo goed als vol.