Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
corinep schreef:Eerste post in dit topic. Ik heb vroeger nooit lego gehad. Nu voor de kinderen inmiddels een leuke startende verzameling en ik vind het geweldig! Ik ben al jaren aan het bedenken dat ik ook wat voor mezelf wil alleen WAT dan? Ik ben eruit!
Lego Home Alone 21330
Mijn favoriete jeugdfilm en gelijk geweldige kerstdeco. Ik heb een led lampjes set al besteld op aliexpress, nou de set zelf nog kopen maar die is DUUR, rond de 300 euro. Op marktplaats vis ik steeds achter het net en ik zag dat hij vorig jaar bij bol.com 250 euro was. Nieuw in doos heb ik er wel 250 euro voor over maar dat heb ik nog niet kunnen vinden, en ook niks in de buurt zodat er nog verzendkosten of dure brandstofkosten bij komt....
Iemand tips? Kans dat er met black friday leuke aanbieding komt?
En ik zag dat er voor nog meer lego sets verlichting sets te koop zijn, nog meer mensen die dat hebben?
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
corinep schreef:Ik kreeg net een ingeving en heb hem op Vinted gekocht voor 253 inclusief verzenden en kopersbescherming. Nieuw in verzegelde doos. Maar eigenlijk gratis want had het geld nog in mijn Vinted portomonee. Wel even een weekje geduld hebben.
beert schreef:https://www.bricktastic.nl/lego-black-f ... achtingen/
Hier staat wat er bij Lego verwacht wordt rondom Black Friday.
Luxorvalkje schreef:Lego doet ook mee aan black friday