Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
PSvanLot schreef:Relaxed schreef:Ja en ik bedoel dus dat ik het steeds aanvul zodat er weer een rond bedrag staat
Ik doe het exact zo haha. Idem met het aflossen van studieschuld. Dat moet ook altijd een rond getal zijn whaha.
VanHuisUit schreef:Heb het ook met de radio in mijn auto![]()
![]()
Wil deze maand toch echt proberen te snijden in mijn dagelijkse boodschappen. Afgelopen maand ruim 400 Euries naar de Appie gebracht. Je zou zeggen dat dat met een 2 persoonshuishouden (1 grote zoon van 19 en ik) toch met minder toe zou kunnen![]()
vandaag had ik 11,50. Dus dat ging goed
Prairy schreef:Ja dat kan ook. Heb ik afgelopen maand ook gedaan, 252€ ipv 450-500 zoals de afgelopen paar maandenMoest er wel mijn best voor doen
Relaxed schreef:Nou zeg je wat.. Mijn schuld is geen mooi rond getal en het aflosbedrag wel.. Moet ik ff fixen
purny schreef:Badeendje schreef:Haha, geniaal zijn jullie. Ik heb daar zelf totaal geen last van
Is er nog iemand die weet of het goedkoper is om jaarlijks over te stappen van energieleverancier ipv een vast contract af te sluiten?
Gaslicht.com! Met een beetje mazzel heb je ook welkomst bonussen
Relaxed schreef:PSvanLot schreef:
Ik doe het exact zo haha. Idem met het aflossen van studieschuld. Dat moet ook altijd een rond getal zijn whaha.
Nou zeg je wat.. Mijn schuld is geen mooi rond getal en het aflosbedrag wel.. Moet ik ff fixen
Prairy schreef:Relaxed schreef:
Nou zeg je wat.. Mijn schuld is geen mooi rond getal en het aflosbedrag wel.. Moet ik ff fixen
Maar wordt je aflosbedrag dan niet aangepast na een extra storting?