Leuke update weer!!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Het plezier spat er vanaf. superpony schreef:Leuke foto's weer!!
Brego zijn kop, hahaha Lijkt wel of hij elke dag zijn gaar rechtop fohnt. Hij krijgt wel een volwassener koppie, maar de rest is nog baby
Als ik een leuke foto neem, ligt er ook nog altijd mest, ggrrrrr.
Maar ehhh........jullie hebben een pick up. Daar had je wel gordijn rails mee kunnen halenOf past die daar niet op de p plaats, hahaha
Als wij hier wat bestraten maken we het zand los en dan slaat mijn man de tegels er wel in. Onze tuin en onder de overkapping liggen al 8jr super strak zo. Maar lopen geen paarden op natuurlijk.
Enige is waar de paarden staan is het bestraten ooit niet heel goed gedaan en blijft het water langs 1 kant staan en dat is wel vervelend. Wij maken dan een geul ernaast en kan het wel weglopen, maar bij een echt flinke bui is het wel een zooi. Ze hadden wat moeten laten aflopen.
Heerlijk als je ook al wat kan doen aan sfeer enzo. Dan maak je het tussendoor ok echt thuis. Anders krijg je zo een ik leef in een bouw gevoel elke dag.

En dat is gelukt 
SensaHorses schreef:Wat hebben jullie elke keer weer veel gedaan!![]()
Gezellige plaatjes weer.Leuk om te volgen!
Hoe groot is de bak? (Of had je dat al een keer gezegd?) Hij lijkt enorm vind ik.
Geen idee of ik dat al had gezegd, in principe is het 20x40m., maar heb hier en daar wat erbij gesnoept
, want dat is wat we vergunningsvrij mogen aanleggen
Zal door de groothoek wat groter lijken, al moet ik zeggen dat ik het een heel fijn formaat bak vind 
Mirranda schreef:Brego zijn mandje
Heeft m'n vriend zelf gemaakt
Uiteraard weer met onderdelen van Smeedijzeren Beslag

sporten schreef:Wat super mooi allemaal en heerlijk om zo mee te lezen en te zien

PeelSlowly schreef:Heerlijk kleurrijk topic heb je zo! Ik lees het met een dikke glimlach.
Thanks!rocymax schreef:Hebben jullie de mand/kist voor Brego zelf gemaakt eigenlijk? Superleuk![]()
Hahhahaa, dat koppie van FlitsGeweldig!
Mooie fotos, wat wonen jullie daar heerlijk. Het is dat ik zelf ook heerlijk woon, anders zou ik spontaan jaloers op je worden![]()
Ik lees altijd met veel plezier mee, het is zo'n leuk topic.
Flitsie is leuk
Net een hond haha, volgt je overal en luistert als je 'm roept 
Leuk
Dankjewel 
Coconut schreef:Mooie foto's weerHet plezier spat er vanaf.
Leuk dat dat zo goed te zien is
Thanks
Zaterdag 7 september.. jeetje, ik moet er echt een beetje de vaart in gaan houden

en de schuur in, waar nu (nog) geen shovel in past 

geschiedenis is niet mijn sterkste punt
en wilde hij ons land wel controleren op metaal.. Brego zat er natuurlijk weer met z'n neus bovenop en moest de gegraven gaatjes nog even extra controleren 

Of dingen die we aan een museum uit moesten gaan lenen en waar we flink geld voor zouden vangen
Maar niets is minder waar... onze buit:
2 muntjes en een loden balletje, wat een nut had, maar wat ik ook weer vergeten ben
Hij is in ieder geval loodzwaar
Pun intended 
Maar het begon te regenen, dus zijn we maar gaan schuilen met z'n allen 

Snap ze wel.. vind het ook wel een leuk uitzicht 

Je moet even je best doen, maar links ligt Kaatje en rechts ligt Kevin helemaal plat 

En 's avonds ook wel spannend

Brego kwam er nu ook nog bij zitten, supergezellig allemaal 

Brego ging op een gegeven moment weer verder scharrelen en liep daarmee richting Splash z'n voerbak... en dit pikte Tamme niet... die dacht: ik niet, jij niet!! Dus hij wilde Brego aanvallen!!!
In z'n vlucht heb ik een poging gedaan om Brego weg te trekken en stak ik dus m'n been uit om m'n evenwicht te behouden.... tja, en daar ging Tamme op staan.... AU!! Hij stond op m'n enkel/scheenbeen en zette er nog ff lekker flink op af ook om naar Brego te vliegen. Die ie godzijdank niet te pakken heeft gekregen
Heb ooit eerder mogen zien wat een hengst met z'n tanden kan doen, en dat wil je niet.. al helemaal niet op zo'n kleine pup...
Maar mijn voet was aardig klaar... lelijke wond op m'n scheen, enkel vreselijk dik en blauw.. gelijk gekoeld en pootje omhoog en zo aardig de zwelling kunnen beperken gelukkig..
En die stuurde me voor de zekerheid toch maar door naar het ziekenhuis om even foto's te laten maken, en gelukkig: niets gebroken!!!
Maar dus m'n pezen/banden/spieren aardig gekneusd en wond is naar, goed in de gaten houden.. Nu, 2.5 week later, kan ik eindelijk zeggen dat ik weer een beetje normaal kan lopen en is m'n wond ein-de-lijk dicht! Dus op naar genezing!
En, hoe goed je je paard ook kent, het blijft een paard.. en in dit geval ook duidelijk toch echt hengst... dus: altijd opletten...
pijnlijke herinneringsles 
Hebben we ze eindelijk binnen, worden we morgenochtend nog wakker van de ochtendzon
Dus is vriendlief het maar alleen gaan proberen, en na het horen van een hoop gestommel boven kwam hij naar beneden om te zeggen dat ze hangen... en ik ben er zo blij mee!!
Ze hangen supermooi en de kleur is echt fantastisch!!
Zo getwijfeld tussen grijs of gewoon donkerblauw, maar erg blij dat we lekker donkerblauw hebben genomen
Lekkere vage foto, maar tot meer was ik niet in staat
En ook zo blij met ons nieuwe dekbed

superpony schreef:Rustig aan maar en hopelijk heeft Brego ook wat geleerd
SensaHorses schreef:Ik zag deze week net zo'n pup bij ons op de hondenclub. Ik dacht; "Ah een Brego!"![]()
![]()

Komt wel weer terug, maar nu ben ik even heel voorzichtig.. misschien ook wel omdat m'n voet gewoon nog best wel pijn doet. Lopen enzo gaat prima, maar als die hond er op gaat staan ofzo (wat ie echt váák doet, f*cking lomp beest
), doet het toch wel flink pijn...
Het blijft dus toch nog wel aardig beurs... Wond zit nu een mooie korst op, maar alles er omheen is nog gevoelloos
komt vast wel goed hahaha

En met de trailer op pad, helaas nog met mijn oude autootje, want de pick-up was nog niet klaar.. maar die rijdt ook zalig 
Toch wel fijn dat ie dat allemaal ook zo goed kan 

" 

Oren in z'n nek, kop laag, soms proberen in de lekkere biefstukjes te bijten.. ja die koeien luisterden wel naar 'm 

Maar wat heb ik heerlijk gereden
Niet slim, maar zó blij dat ik het heb gedaan 

Vriendje heeft alles gevoerd, incl. mij
Verdere avond maar met pootje omhoog gezeten
En fijn dat hij iedereen voert.
Renee1991 schreef:Oooooh wat een supertoffe ervaring Natasja! Die vriend van jou weet wel wat leuk is!
Daarbij cijfert hij zichzelf nog wel 's weg..
Dus leuke ideeën om hem te verrassen zijn welkom! Wel in pb, want hij leest soms stiekem mee 
SensaHorses schreef:Wat een gaaf cadeau van je vriend!En fijn dat hij iedereen voert.
![]()
Gelukkig kon je genieten ondanks de pijn en vond Jay het ook leuk!
Nog maar even een poosje rustig aan met de voet dus.
Dankjewel! En inderdaad, nog even uitkijken wel!Mer1980 schreef:Wauw dat is echt heel erg gaaf!!!! Ik snap dat je dat hebt gedaan ondanks je voet! Super leuk!
Thanks!!
Toverbal schreef:Wat een gave foto's!
Wellicht toch handig om even na je pootje te laten kijken of er niks beschadigd is en anders wellicht in laten tapen, geeft een hoop rust.
Updates zijn natuurlijk, lekker onhandig, terug in de tijd
Op m'n werk hielden ze er ook niet over op, dus toch maar even langs de huisarts en die verwees me voor de zekerheid naar het ziekenhuis voor een foto, maar niets gebroken!
Dus m'n banden/pezen/spieren zijn gewoon erg ontzet en het is aardig gekneusd.. dus wel voorzichtig blijven doen inderdaad. Mocht van de dokter ook nog niet sporten, maar.. zoals hij zelf zei.. paardrijden is geen sport, dus dat kan gewoon! Voor deze keer was ik het met hem eens