Leuke update weer!!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
superpony schreef:Leuke foto's weer!!
Brego zijn kop, hahaha Lijkt wel of hij elke dag zijn gaar rechtop fohnt. Hij krijgt wel een volwassener koppie, maar de rest is nog baby
Als ik een leuke foto neem, ligt er ook nog altijd mest, ggrrrrr.
Maar ehhh........jullie hebben een pick up. Daar had je wel gordijn rails mee kunnen halenOf past die daar niet op de p plaats, hahaha
Als wij hier wat bestraten maken we het zand los en dan slaat mijn man de tegels er wel in. Onze tuin en onder de overkapping liggen al 8jr super strak zo. Maar lopen geen paarden op natuurlijk.
Enige is waar de paarden staan is het bestraten ooit niet heel goed gedaan en blijft het water langs 1 kant staan en dat is wel vervelend. Wij maken dan een geul ernaast en kan het wel weglopen, maar bij een echt flinke bui is het wel een zooi. Ze hadden wat moeten laten aflopen.
Heerlijk als je ook al wat kan doen aan sfeer enzo. Dan maak je het tussendoor ok echt thuis. Anders krijg je zo een ik leef in een bouw gevoel elke dag.
SensaHorses schreef:Wat hebben jullie elke keer weer veel gedaan!![]()
Gezellige plaatjes weer.Leuk om te volgen!
Hoe groot is de bak? (Of had je dat al een keer gezegd?) Hij lijkt enorm vind ik.
Mirranda schreef:Brego zijn mandje
sporten schreef:Wat super mooi allemaal en heerlijk om zo mee te lezen en te zien
PeelSlowly schreef:Heerlijk kleurrijk topic heb je zo! Ik lees het met een dikke glimlach.
rocymax schreef:Hebben jullie de mand/kist voor Brego zelf gemaakt eigenlijk? Superleuk![]()
Hahhahaa, dat koppie van FlitsGeweldig!
Mooie fotos, wat wonen jullie daar heerlijk. Het is dat ik zelf ook heerlijk woon, anders zou ik spontaan jaloers op je worden![]()
Ik lees altijd met veel plezier mee, het is zo'n leuk topic.
Coconut schreef:Mooie foto's weerHet plezier spat er vanaf.
superpony schreef:Rustig aan maar en hopelijk heeft Brego ook wat geleerd
SensaHorses schreef:Ik zag deze week net zo'n pup bij ons op de hondenclub. Ik dacht; "Ah een Brego!"![]()
![]()
Renee1991 schreef:Oooooh wat een supertoffe ervaring Natasja! Die vriend van jou weet wel wat leuk is!
SensaHorses schreef:Wat een gaaf cadeau van je vriend!En fijn dat hij iedereen voert.
![]()
Gelukkig kon je genieten ondanks de pijn en vond Jay het ook leuk!
Nog maar even een poosje rustig aan met de voet dus.
Mer1980 schreef:Wauw dat is echt heel erg gaaf!!!! Ik snap dat je dat hebt gedaan ondanks je voet! Super leuk!
Toverbal schreef:Wat een gave foto's!
Wellicht toch handig om even na je pootje te laten kijken of er niks beschadigd is en anders wellicht in laten tapen, geeft een hoop rust.