Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ikke schreef:Ik ben ook iets minder fan van handelen met "de overkant" nu er van alles gewoon niet zo goed gaat.
Huertecilla schreef:Gisteren, laatste dag van het jaar, een lekkere rit gemaakt voor een vrolijke noot aan het einde van een rúk jaar.
Maarrrrr.... eerste dingen eerst:
Kreeg vroeg in de morgen een tóp nieuwsbericht. Madrid heeft het grootste smog-probleem samen met Barcelona maar Madrid loopt vorop met de regels. De rest volgt dit. De nieuwe strikte regels zijn gepubliceerd en.... uitgezonderd als historisch geregistreerde voertuigen.
Nee, dat is niet 25 of 30 oud maar een apart kenteken register hier. Mijn Nimbus en de DAF zijn daarin opgenomen.
![]()
Tijdens koffie een scam waarschuwing in de email:
´Pas op!!! Heb dure sierraden voor mijn vrouw op ebay gekocht maar ze stuurden motoronderdelen!!! - ze was niet blij´ <KNIP>
Huertecilla schreef:Voor een ieder met een voertuig met motor zonder papieren oliefilter; een multi-grade motorolie zonder moderne toevoegingen die onvriendelijk zijn voor de oude techniek:
https://www.moss-europe.co.uk/dynolite- ... lqJN26reek
Kies EU en je komt bij de distributeur in Parijs waardoor je geen Brexit perikelen hebt.
Daks schreef:Top ik zie alleen dat het voor motoren tot 1950 is.
Huertecilla schreef:Nóg een ´klasssieker´ erbij gekocht.
Voor lekker zuinig dagelijks lokaal gebruik.
Hoe klassiek is maar net waar je de wortels wil leggen.
Het is een Kei car mini-van uit de vorige eeuw.
Nét speelgoed, helemaal omdat het ding metallic smaragdgroen is. Heb 70 cm. ´HotWheels´ stickers voor op de zijkanten besteld
Cowboy55 schreef:Heb je overwogen een plaatselijke enthousiasteling spuitwerk te laten doen ipv stickers?
Huertecilla schreef:xx_Irisje schreef:Ik heb een Range Rover classic voor dagelijks gebruik, ben echt helemaal gek van die auto
Ja, toen hadden die nog stijl als luxe maar wel échte LandRover als soort van terreinvretende shooting brake.
Was toen ook nog relatief licht.