Heerlijke tuin krijg je zo!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

. Een stuk beter zo. De tussenruimte is opgevuld en beplant met nu tijdelijke planten. Ik wil daar uiteindelijk eet kruiden inzetten.

en ja de bananen voelen zich thuis. Die groeien
en tsja je kan de dweil wel standaard in de hoek van je kamer zetten met dit weer
dweil alleen is niet genoeg. De vloer houdt vuil ook grondig vast en iedere voetstap moet geschrobt worden.
Het grootste nadeel van de te klein geleverde korrel. De bedoelde korrelgrootte was makkelijker schoon te maken. Maar ja deze ligt er nu eenmaal in.

Oeps. Ik moest toch naar plaats verder op. en of andere rare reden is de koppeling met oude apotheek fout gegaan,
Dus mooie plant maar niet voor mij. Staat er een heel sneu op ministam met slappe uitgebloeide bloemen en slappe bijna dode bladeren. Maar als basis nog wel goed. Terug gesnoeid nu en geplant en duimen dat hij het gaat redden.
Stond niet goed daar, te krap weggestopt. Die is naar voren gegaan, het grasje dat daar bedoeld was is ook voor maar aan de zijkant. Kan zijn dat ik het grasspul daar ga omzetten naar worteldoek en gravel. Gravel is al netjes aan het verstevigen. Was even hakken om een gat te maken,
Maar nu staat het beter verdeeld. Achter in de middenborder steeds om en om hoog laag bloeiend niet bloeiend. Met voor en achter Bordervulling bloeiend en groen omgewisseld.

voor schoffelen 20 minuten. Achter een half uur per week he
maar met jou zorg en een beetje liefde moet het vast goed komen, kan niet wachten tot het voorjaar
de vlinderstruik heeft een geknakte tak. Daar zaten vanmorgen al bijen en vlinders op de twee bloemen. De pienroos is uitgebloeid en had vooral dorst. Het grasje voor ziet ervooral rafelig uit ook door zonnebrand. Wasiets fout gegaan met de schaduw begreep ik en aantal planten zijn vol verbrand en verdroogt toen. En ach voor de prijs van een van de planten heb ik er nu vier meegekregen.
en mocht de hortensia het niet redden staat er eea in pot bij te trekken van langdurige droogte bij oude huis die dat gat kunnen opvullen.
alshet koud wordt wat verkast naar binnen boven of demuurkas, de kamer heb ik ervoor. Wat wordt ingepakt (de bananen, olijven, stamrozen en een plant voor)

ik zou nu diepongelukkig worden op een balkon van 2 bij 3. Dat rommelen in de grond werkt ook rustgevend. En ik ben zo blij dat ik het fysiek ook weer kan.
maar daarentegen heb ik wel weer mijn paarden in eigen beheer en kan ik daar lekker rommelen
maar ben wel jaloers op je tuin hoor. Mer1980 schreef:Tsja ik woon dus in een appartement 5 hoog met een klein balkonmaar daarentegen heb ik wel weer mijn paarden in eigen beheer en kan ik daar lekker rommelen
maar ben wel jaloers op je tuin hoor.
weet niet hoe het zit met criminaliteit maar is wel makkelijk
De brievenbus aan wal voor de post. En ja wat hoort daar bij. Juist ik mis alleen nog een boei, dolboord,stootwilg oid peddel had ik al
misschien nog een keer een surfplank of zo
Scheelt dat het nog niet klaar is.
Maar nagenoeg alles is er uit. Goddank geen visonderdelen tegen gekomen. Het lijkt het bovenste stuk net

Artrose van herder opeens heel erg en kleine dame evenwicht aangetast door geriatrisch vestibulair syndroom. Zij knapt goddank goed op, witte herder loopt weer zijn zelfde hinkloopje maar acceptabel ipv stokkreupel op twee poten,
gevraagd hebben jullie wat, kijk maar in de container daar.
Geheel gratis kost alleen een duik in de container.
.
harken doe ik morgen wel weer. Zoet bezig geweest. De rest van de zakken komen erbij als het wat is aangestampt en de andere kant krijgt na de bloembollen een laagje geel over zwart zodat het ook minder moddervoeten geeft. Er zijn nu 42 zakken verwerkt
. 8 op reserve.