Ik had tot gisteren nog last van steeds eruit gegooid worden en internet eruit. Gisteren met een Telfort medewerker gebeld en die heeft het voor me opgelost. Op een hele nette en vriendelijke manier. Ik moet zeggen het was jammer dat ik vanaf vrijdag er last van had. Maar kwam zo wel toe aan wat andere dingen. En gratis films die ze zelf uitkiezen tja je hoeft ze niet te kijken het mag.
Suzanne F.
Geplaatst: 25-11-15 18:40
Ik heb nog geen mail of iets dergelijks gezien. Van excuses of waar ik die 3 films aangeboden krijg... Maar je zou toch in december 3 gratis films mogen kijken?
Fortitude
Geplaatst: 25-11-15 18:48
Mioux schreef:
Nou dan ga ik er even lekker voor zitten, en film kijken...via netflix -.-
Ik weet nog van niks, zou je hier een email over moeten krijgen?
de mail van kpn stond net in mijn mailbox, met nog een hele handleiding erbij voor als je nog steeds geen tv kon kijken
Siers83
Geplaatst: 25-11-15 18:57
Ik heb de mail ook net binnen. Ik heb de oude mail nog even opgezocht, er staat toch echt IN de maand december! Sorry maar geen stijl!van KPN. Doe dan niks
chanicha
Geplaatst: 25-11-15 19:29
Ik kreeg hem ook net van Telfort. Ik vind het echt belachelijk dat zij die films uitgezocht hebben. Heb geen kinderen meer in huis en hou totaal niet van Mad Max en wat Focus is weet ik niet. Ik weet het, een gegeven paard maar dan moeten ze niet eerst a zeggen en vervolgens b doen
tones
Geplaatst: 25-11-15 19:35
Ik lees op de FB pagina van KPN, dat deze 3 films los staan van het "Decemberkado". Dus dat schijnt dan toch echt te komen.
karuna
Drukke kabouter
Geplaatst: 25-11-15 19:41
Ik ook geen bericht, mijn vader wel.
Maar jottum wat een films zeg. Daar heb je wat aan.
Ik heb ook mail gehad.Ik heb geen idee hoe en waar ik die films kan kijken. Ik weet niet hoe het allemaal werkt.
Morrie
Geplaatst door de TopicStarter: 25-11-15 20:38
gohya schreef:
Ik heb ook mail gehad.Ik heb geen idee hoe en waar ik die films kan kijken. Ik weet niet hoe het allemaal werkt.
ik ook niet ik heb een tv uit jaartje Noach en heb 3 afstandsbedieningen nodig om kpn aan de praat te krijgen, de monteur die glasvezel kwam installeren, had er een hele kluif aan
(maar ik heb wel altijd de nieuwste iPhone, kwestie van prioriteiten )
Ow maar ik heb wel een 'nieuwe' tv,maar daar zit een heel boek bij.Heb je een studie voor nodig om te weten hoe het allemaal werkt.Nou ik heb genoeg aan zenders zappen,geluid, txt en uit zetten. Dat interactieve snap ik toch niet.
anneliesdj
Geplaatst: 26-11-15 01:08
Ik dacht dat er beloofd was dat we mochten terugkijken wat er gemist is? Dat kan dus mooi niet. Had ik liever gehad dan die 3 films.
Froukje
Forever young
Geplaatst: 26-11-15 08:23
anneliesdj schreef:
Ik dacht dat er beloofd was dat we mochten terugkijken wat er gemist is? Dat kan dus mooi niet. Had ik liever gehad dan die 3 films.