Er schuiven hier af en toe wat wolken voor de zon en ik moet zeggen, ik vind het niet erg. Ben nu weer blij dat ik buiten woon, er komt af en toe een lekker koel windje voorbijgevlogen.
Het was niet echt heet vandaag (geloof ik, ik moest een dik vest aan doen, zo koud had ik het op kantoor... ), wel lekker eigenlijk. Morgen lijkt het warmer te worden met aan het eind van de dag mogelijk wat onweer. We zien het allemaal wel.
gohya
Geplaatst: 25-06-15 21:54
Nou op de wei was het bloedheet zeg met mesten.Geen zuchtje wind,als je die pokkewind nodig hebt,is die er niet. Morgen alleen in het Noorden kans op regen,zaterdag het hele land. Met dit warme weer gaan we altijd BBQen,iets waar ik helemaal niet van houd.Das iets uit het stenen tijdperk,toen er nog geen gasfornuizen waren. Máár er is er altijd 1 blij als we gaan BBQen en die zit altijd als eerste aan tafel.
tootje71
Geplaatst: 25-06-15 22:28
...zucht...ik wil geen +35 graden ben al sjagerijnig bij het idee ik wil het niet niet niet niet... vandaag was het wel te doen zit er over te denken om een mobiele airco te kopen ( manlief wilt dit niet ) voor volgende week het is hierbinnen heel snel 30 graden ...ik wil het gewoon niet ...pokke weer....
Dan doen we al maar we hebben een klein huisje met aan de voorkant grote ramen en de zijkant ook en de zon brand daar de hele dag tegen aan...en we hebben lamellen dat houd ook niets tegen helaas...ik houd gewoon totaal niet van warmte en voor de dieren vind ik het ook vreselijk hopelijk gaat het mee vallen...