Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
, even mijn vader gevraagd die op zijn andere laptop ook professional heeft staan en die heeft ook niks.
Delicia schreef:Hmm raar dan?
Mijn vader heeft op zijn computer Home Premium staan en mijn moeder op haar laptop ook hun hebben beide een melding dat ze naar 10 kunnen gaan, ik heb op mijn laptop Professional erop staan en ik heb geen ene melding zelfs al klik ik op het onderhoudscentrum en daarna op Windows Update, even mijn vader gevraagd die op zijn andere laptop ook professional heeft staan en die heeft ook niks.
Hoe kan dit

nu is hij echt downloaden, 14%, gaat best snel
Marjoow schreef:ik heb hem. gelijk een dikke fout erin...
op een of andere manier is mijn toetsenbord verkeerd gegaan...
de blauwe toetsen zijn dominant geworden maar de sneltoetsen kan ik niet meer gebruiken.
dit typt zo poedersuiker. iemand met ditzelfde probleem? ik heb een medion akoya...
) kreeg m'n vader vanochtend spontaan z'n uitnodiging om te reserveren....
) te ver is.
Tazzey schreef:Ik heb de enterprise versie nu draaien en eerlijk... ik ben niet onder de indruk. Ik vond Windows 8 al dramatisch en dit is op dat punt wel een verbetering maar mijn laptop draait trager dan met 7 erop. Ik ga het een weekje testen en anders gaat er weer Windows 7 op. En dat terwijl ik echt geen slechte laptop heb core i7 met een beste hoeveelheid geheugen, goede videokaart enz.
Het feit dat ik op een bekabeld netwerk zit maar mijn Wifi met geen mogelijkheid uitgeschakeld krijg is ooit zoiets.
ben een leek hoor, en straks heb ik geen een windows versie meer op de laptop staan hahaLidyK97 schreef:hoe moet ik dat dan precies doen horseydude?ben een leek hoor, en straks heb ik geen een windows versie meer op de laptop staan haha
schijfopruiming al gedaan! hij is net nieuw dus heb er geen rotzooi op staan, alleen wat er al op stond