Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Wieldop schreef:Wij willen ook pvc gaan nemen maar als ik de reacties lees vraag ik me af of dat wijd is.
Symbeami schreef:Wieldop schreef:Wij willen ook pvc gaan nemen maar als ik de reacties lees vraag ik me af of dat wijd is.
Je kunt pvc beter niet zelf leggen. Maar als jij het laat leggen dan is het prima hoor. Het is heel belangrijk dat de vloer goed droog is en dat er goed geëgaliseerd wordt. Bij klik pvc kun je beter wegblijven. Als je het doet, doe het dan goed met een verlijmde vloer door een goed bedrijf.
Ik vind die tegels niet zo, maar dat is heel persoonlijk. Als je de vloerverwarming te snel opstookt dan liggen je tegels ook zo een keer los. Alles heeft ze voor en zijn tegen, blijft uiteindelijk een persoonlijke keus. Ik vind echt hout eigenlijk het allermooiste, maar dat is icm vloerverwarming niet zo handig.
Boven heb ik lekker goedkoop laminaat (maar wel goede kwaliteit) , ziet er ook prima uit.
Marsu schreef:Ik heb lang getwijfeld over de legrichting en kwam er echt niet uit. Uiteindelijk adviseerde de tegelzetter deze legrichting ivm het ruimtelijke effect.
De voegkleur heb ik gisteren ook uitgezocht. Ze hadden een voeg in dezelfde kleur als de tegels, waardoor de voeg niet opvalt.