Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SuperAssie schreef:Ik moet en zal binnekort naar de action om leuke spulletjes voor mijn toekomstige muisjes te halen!
Ik wil graag zelf hangmatjes ed gaan maken, dus hoop dat ze er wat leuke fleecedekens hebben met printjes, wat handdoeken en wat kleine prulletjes hihi
colunder schreef:SuperAssie schreef:Ik moet en zal binnekort naar de action om leuke spulletjes voor mijn toekomstige muisjes te halen!
Ik wil graag zelf hangmatjes ed gaan maken, dus hoop dat ze er wat leuke fleecedekens hebben met printjes, wat handdoeken en wat kleine prulletjes hihi
Ze hebben bij de action ook kleine keukenopbergrekjes voor 1,19 euro,zijn net kleine stapelbedjes(als je ze in elkaar hebt gezet) vinden de muizen heel leuk en kan je makkelijk voer en water opzetten.
Ik heb er vandaag ook weer 2 meegenomen voor de muizen en ratten.
Air schreef:colunder schreef:Ze hebben bij de action ook kleine keukenopbergrekjes voor 1,19 euro,zijn net kleine stapelbedjes(als je ze in elkaar hebt gezet) vinden de muizen heel leuk en kan je makkelijk voer en water opzetten.
Ik heb er vandaag ook weer 2 meegenomen voor de muizen en ratten.
Heb je misschien een foto?(Hamsters hier haha, verdiepingen van de ikea
)
Handdoeken e.d. zijn voor hamsters trouwens niet geschikt omdat de nageltjes er snel inblijven haken, ik gok dat dit ook geldt voor muizen