Verweert als de ziekte joh Kan je na x jaar met Paint renovator aan de gang, anders heb je een roze auto
__denise
Geplaatst: 14-01-14 22:36
Wij hebben ze ook nog niet zo veel gezien, veel zwarte, alleen vind de auto dan een stuk minder tot zijn recht komen.
saroanda
Geplaatst: 14-01-14 22:41
Rood is mooi En niet elke rode auto verkleurt. De metaliclakken van tegenwoordig zijn prima bestand tegen uv-licht. Of zelf 2-3x per jaar in de wax zetten. Hou je elk kleurtje mooi mee.
Konstantine
Geplaatst: 14-01-14 22:43
Ik vind het niets, doe mij maar simpel hoogglans zwart of dat witte. En anders een heel fout kleurtje, die oudere Polo's, Opel Corsa's en Suzuki Swiftjes heb je echt in de meest verschrikkelijke snoepkleurtjes. Nooit meer je waggie kwijt bij de Ikea!
__denise
Geplaatst: 14-01-14 22:46
Ik voelt zo snel als een gevaarte aan Hebben paar keer een rode leenauto meegekregen, maar het voelt zo opvallend.
Wij hadden vroeger een Vectra die met temperatuur verkleurde, donkergroen, blauw, paars, van alles was die.
Laatst bijgewerkt door __denise op 14-01-14 22:49, in het totaal 1 keer bewerkt
Konstantine
Geplaatst: 14-01-14 22:48
Wij hadden een grijze Vectra die bij regen weer zwart werd, niet alleen rood verkleurt.
Ik ben begonnen in een Toyota Starlet van 87, een spierwitte schakelbak. Zijn opvolger was een KA uit 2002, standaard kwaaltjes dus na een jaar verdwenen. En mijn huidige liefde is van 1993
Je kunt redelijk met het overige verkeer op rijden En je mag op het fietspad, dus waar er 70/80 wegen zijn neem ik het fietspad! Trekt wel langzaam op, zeker met zakken voer achterin
Suikerspinda
Geplaatst: 15-01-14 14:36
Konstantine schreef:
Alles beter dan rood. Ik zou echt nooit een rode auto kopen.
Ik wil stiekem niets anders dan rood. Ik kan mijn auto vaak wel snel herkennen tussen andere auto's. Die snoepkleurtjes vind ik ook gaaf hoor, maar het moet wel bij de auto passen. Zo heb ik een keer een appelgroene Lupo gezien, geniaal!
Faelivrin
Geplaatst: 15-01-14 14:59
Hier staan er 2 voor de deur en 2 van de zaak
Mijne is na 3 jaar nog steeds geweldig;
Die van mn vriend is ook hele fijne auto;
En mijn werkpaardje voor paar keer in de week is ook wel leuk om te showen;
Vind het nog rot wat er vorige week gebeurd is en baal ervan dat mijn oude autootje niet meer te redden was. Maar het is een hele vooruitgang vergeleken met wat ik had! Heb nu ook het idee dat ik in een echte auto rijdt, heb ook veel meer overzicht. Maar hij is dan ook een stuk luxer en zwaarder dan wat ik eerst had. Maar ben ook blij met mijn speakers Heb voor in de auto al vier speakers, achter moet ik nog even kijken hoeveel er zitten^^
Dit was mijn oude auto (nog heel ) Een Subaru Vivio uit 1999, een 0.7 motor uit mijn hoofd. Heel simpel en licht autootje (620 kilo). Iemand die een klein stadsautootje/studentenautootje zoekt zou ik wel een Vivio aanraden.
Standaard heeft de Clio2Ph2 er 4, soms zitten er ook nog speakers in de achterdeuren (wanneer je die hebt). Naast de hoedenplank is pas vanaf de Mégane