Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) Maar onze aannemer heeft helaas eigen regels...... Vrijdag hebben we de vooroplevering. Moeten dan iemand (eigen huis) meenemen. Punten worden genoteerd en ze hebben dan 1 of 2 weken (nog in overleg) om die punten op te knappen. Vóór de sleuteloverdracht eisen ze dat we de rest betalen, anders krijgen we de sleutel niet..................
Kentaro schreef:(Cardy, hoe gaat het met je paardje??)
).
TeeGee schreef:Ik was jullie kwijt!!
Cardy wat naar van je paardje. Volgens mij heb ik je zusje een tijdje terug gejureerd.
)
Die verhalen lees je ook in de krant...
maar gelukkig is het nu gebeurd. Nu de rest...
Wat moet ik mij daarbij voorstellen?
Nu is dat ook wel zeer netjes gebeurd hoor!
Voorbeeldje: volgens bestek moeten we naar de tweede verdieping een open trap hebben. Deze was per ongeluk een dichte. Eerst was ik daar blij mee, tot m'n nieuwe buurman kwam en dit absoluut niet wilde i.v.m. veel licht verlies. Gaven we hem groot gelijk in. Hij heeft bij de aannemer geklaagd en deze belde ons wat wij wilden. Ook open dus. Het ging maar om 2 trappen!! De drie huizen van de 6 (2 onder 1 kaps) die verkocht zijn, heeft er 1 hardhouten trappen besteld, dus die waren er nog niet. De 7 onder 1 kap aan de over kant was het wel goed gegaan. In plaats van dat ze nu gewoon netjes nieuwe trappen erin zetten, hebben ze de achter en zijschotjes eruit gehaald............... Het ziet er niet uit!! M'n vriend sprak de uitvoerder. Die vond het ook niet mooi, maar zei dat de aannemer er nu niets meer aan deed. Als we bij oplevering klaagden zou hij nog wel kijken wat ze konden doen........

(op dingen pakken na
)