Kentaro schreef:(Cardy, hoe gaat het met je paardje??)
Lange week achter de rug en kan nu eindelijk pas bijlezen! (ben nu bij pagina 6
).
Daarom even snel alvast reactie.
Het gaat goed met mijn paardje, ze knapt al behoorlijk op. Kreeg vorige week bericht van de arts in utrecht dat we haar niet meer kunnen rijden, aangezien ze een enorme botwoekering heeft op haar been. Behandelend arts (hoofd chirurgie) had dit in de afgelopen 14 jaar nog maar 6x meegemaakt. Moest wel lachen want 6 jaar geleden is Lavita door dezelfde arts afgeschreven (enige oplossing: inslapen). In die 6 jaar toch nog vrij ver gekomen in de dressuur en we zijn van "inslapen" naar "niet meer rijden" gegaan. Om het maar positief te bekijken.
overigens loopt ze weer stukke beter, dus ik vermoed dat we over een paar weekjes weer rustig kunnen gaan rijden.
Die pony blijft mij alleen maar positief verbazen. Elke keer bewijst ze weer het tegeldeel van wat de artsen zeggen.
overigens afgelopen zaterdag van mijn jongste paard afgestuiterd, waardoor enorme hoofdpijn (en weinig bokt..). Die gaat binnenkort een paar maandjes op bootcamp
TeeGee schreef:Ik was jullie kwijt!!
Cardy wat naar van je paardje. Volgens mij heb ik je zusje een tijdje terug gejureerd.
Echt waar? Wat grappig, waar was het? (mag ook via pb)
Ik ga hopelijk snel bijlezen, want ben erg benieuwd hoe ver iedereen is! Wij gaan, hopelijk, morgen eindelijk de keuken plaatsen (de keuken waarvan ik al te vaak foto's heb laten zien
)