Samsung Galaxy S III

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

zodiacje

Re: Samsung Galaxy S III

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 20:10

Ik heb mn probleem met Facebook vooralsnog opgelost.
Bij applicatiebeheer kan je per app aangeven of je meldingen wilt
Ontvangen en dat heb ik dus uitgezet.
Vannacht heeft ie me iig met rust gelaten.

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 20:15

Ik heb, gelukkig, geen last van lege FB meldingen. Heeft het miss ook niet te maken met synchroniseren?
Ik heb vandaag mn mini in the box spullen gehad. Leuke hoesjes voor een leuk prijsje en kwaliteit valt me tot nu toe ook alles mee :) mochten er nog meer mensen daar hoesjes bestellen, hou er wel rekening mij dat je vanaf 22 euro met douane kosten zit. Mn moeder en ik hadden voor zo'n 35 euro aan dingetjes besteld maar moesten nog wel ff 18,60 euro betalen vanwege douanekosten en btw enzo..

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 20:17

Lege FB meldingen heb ik een paar dagen geleden op mijn S1 gehad, en gister 1 op mijn S3. Tot nu toe niet meer dus zal wel aan fb zelf liggen.

Blacky, hoelang duurde het voordat je het binnen had?

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 20:27

Ik heb 11-11 's avonds laat besteld dus ongeveer 3,5e week :) ze waren eigenlijk gister al geweest maar broertje had geen geld om t aan te nemen..

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 20:53

Die van mij is nog steeds veel te snel leeg. Heb een batterij erbij gekocht maar als die erin zit staat hij op veilige modes en kan ik alleen bellen en smsen apps zijn dan weg maar bij applicatie beheer staan ze nog wel gewoon. Alleen kun je daar er niet in komen. Weet iemand hoe je die modes weer normaal zet?

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 23:59

Opnieuw opstarten werkte niet maar heb de batterij eruit gehaald en opnieuw in gedaan en nu is hij van de veilige modus af. Wat het precies in hield weet ik niet :?

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 15:55

Spaarstand is bij mij ook ingeschakeld :j Wat is die nieuwe jellybean? Krijg je daar een bericht over of hoe zit dat?

Mear

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 16:10

Blacky94 schreef:
Ik heb, gelukkig, geen last van lege FB meldingen. Heeft het miss ook niet te maken met synchroniseren?
Ik heb vandaag mn mini in the box spullen gehad. Leuke hoesjes voor een leuk prijsje en kwaliteit valt me tot nu toe ook alles mee :) mochten er nog meer mensen daar hoesjes bestellen, hou er wel rekening mij dat je vanaf 22 euro met douane kosten zit. Mn moeder en ik hadden voor zo'n 35 euro aan dingetjes besteld maar moesten nog wel ff 18,60 euro betalen vanwege douanekosten en btw enzo..

Je hebt ook http://www.miniinthebox.com/nl/, dan betaal je geen douanekosten :)

Yannicke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 16:27

sharoontje schreef:
Spaarstand is bij mij ook ingeschakeld :j Wat is die nieuwe jellybean? Krijg je daar een bericht over of hoe zit dat?

Het nieuwe besturingssysteem van Android. Ik heb er automatisch melding van gekregen, andere mensen niet. Je kunt even naar je instellingen gaan, vervolgens toestel info, software update en dan laten controleren op updates. Daaronder staat ook een vinkje dat hij automatisch controleert op updates, misschien staat dat uit?

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 21:48

Mear schreef:
Blacky94 schreef:

Je hebt ook http://www.miniinthebox.com/nl/, dan betaal je geen douanekosten :)

:+

Daar heb ik ze dus ook vandaan :P
Alleen omdat het vanuit Hongkong geimporteerd moet worden en het bedrag boven de 22 euro lag (tenminste, dat is het bedrag dat PostNL noemt waarboven btw en doanekosten etc betaald moeten worden) moest ik dus ook nog btw en douanekosten betalen. Zoals daar ook op de site staat moet je zelf op de hoogte zijn van de douane eisen etc en de kosten daarvan ;)

Mear

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 22:47

Zo dat is vaag, ik bestel daar zo vaak! Echt nog nooit gehad, ook al zeker vaker voor meer dan 22 euro betaald :n raar!

Yannicke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-12 18:25

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 14:01

Vraagje;

Thuis heb ik mijn wifi altijd aan staan, als ik naar buiten ga blijft hij maar doorzoeken naar een wifi netwerk en schakelt hij niet automatisch terug naar mijn gewone data. Weten jullie hoe ik dat kan verhelpen?

En hij pushed mijn hotmail berichten niet altijd door, ondanks dat hij op 'push' instellingen staat bij de hotmail app. Nog meer mensen die hier problemen mee hebben?

Yannicke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 10:59

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 20:28

Splash, dat heb ik idd ook. Weet niet hoe je er voor kunt zorgen dat hij dit automatisch doet.

Yannicke, ben benieuwd naar de nieuwe update. Dit is de android 4.1.2 update toch? Hoop dat ze daar een beetje mee opschieten. Mijn batterij is dus best snel leeg vooral als ik eventjes op internet zit. Maar ook savonds op vliegstand (voor het slapen gaan) Volgende dag is er al 30% af terwijl ik er dan niets mee doe. Schijnt dat meerdere hier last van hebben sinds ze 4.1.1 hebben.

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 20:29

Glossi, wat heb jij ook, dat van hotmail of wifi? Van hotmail heb ik inmiddels de oplossing.

Ben ook benieuwd naar de update van Android.

Yannicke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 20:55

Als ik mijn wifi en internet uitschakel tijdens mijn werk, gaat er maar een paar procent vanaf. Zo heb ik op vakantie bijvoorbeeld 3 á 4 dagen met een accu kunnen doen. Ik zat maar een paar keer per dag eventjes op internet om op facebook te kijken en whatsapp te lezen. Dit was wel voor de update, maar toch. Tot nu toe niet echt iets van gemerkt, maar ook niet bewust op gelet.

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 20:56

Splash, het wifi probleem.

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-12 20:18

Ze hebben trouwens bij de action universele autohouders voor 3 euro ofzo. Houder past gelukkig op dat ding wat ik uit Hongkong besteld had. Vind die ook wel fijn maar daar kan ik alleen mijn telefoon in gebruiken. Mocht ik nou een keer in de auto zitten en de navigatie van een ander zijn telefoon oid nodig hebben kan ik die tenminste ook gebruiken. Vond dat ding voor op het raam alleen wel wat grof maar als t maar werkt toch :)
Mbt Wi-Fi heb je uitstaan dat ie melding geeft bij beschikbaar netwerk? Miss dat dat al wil schelen als je die uit zet :)

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-12 21:17

Sinds vandaag schakelt hij keurig over van/naar wifi als ik binnen of buiten bereik van mijn huis ben. Geen idee wat het nu geweest is.

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-12 20:56

Gister avond schakelde mijn mobiele internet ook automatsch door naar wifi.

kYliieJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-12 13:41

Ik heb mijn abbonemt kunnen verlagen. van 50 euro nu naar 42,50 MB internet kon niet lager dat blijft 500 mb maar mijn minuten van 200 naar 140.
Heb voor zover ik weet hier niets voor hoeven betalen

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-13 23:43

Ik word echt knettergek van de update naar Android 4.1.1. Ze zijn wel al 2 weken bezig met het uitrollen van versie 4.1.2. in Europa maar voor zover ik weet nog niet in NL. In ieder geval, sinds de update wordt het van kwaad tot erger en inmiddels doet mijn backspace knop van mijn toetsenbord het bijna niet meer. Dan pakt hij de L of de enter toets. Las op internet dat meer mensen er last van hebben, hier toevallig ook iemand? Vraag me nl af of het ook niet deels een kalibratie probleem is maar op de telefoon kan je, voor zover ik weet, alleen de gyroscoop kalibreren en niet het scherm. Heb het gelukkig niet als ik de telefoon kantel. Dan doet ie het wel gewoon maar typt wat minder fijn. Overigens sinds de update ook ineens last van vastlopers en zware vertraging. Zonde want was er in het begin heel blij mee en alles deed het tot voor de update ook prima... Hoop maar dat 4.1.2 beter werkt...

Mear

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-13 23:52

Hm vreemd... ik heb er geen problemen mee! Overigens kan je met Odin en de Poolse versie al updaten naar 4.1.2, je kan hem gewoon in het NL's zetten dan :j

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 02:42

4.1.2 is er al een tijdje in andere landen. Ik heb zelf geen problemen met mijn telefoon maar heb hem meteen geüpload naar 4.1.1 dus ik weet niet hoe hij daarvoor was. Enige probleem die ik met mijn telefoon heb is dat de batterij mega snel leeg gaat als ik een spelletje doe of op internet zit. Dan haalt hij geen eens een halve dag. Zit ik niet veel op mijn telefoon en hou ik internet uit dan haalt hij makkelijk 2 dagen (savonds gaat hij op vliegstand)