Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Blacky94 schreef:Ik heb, gelukkig, geen last van lege FB meldingen. Heeft het miss ook niet te maken met synchroniseren?
Ik heb vandaag mn mini in the box spullen gehad. Leuke hoesjes voor een leuk prijsje en kwaliteit valt me tot nu toe ook alles meemochten er nog meer mensen daar hoesjes bestellen, hou er wel rekening mij dat je vanaf 22 euro met douane kosten zit. Mn moeder en ik hadden voor zo'n 35 euro aan dingetjes besteld maar moesten nog wel ff 18,60 euro betalen vanwege douanekosten en btw enzo..
sharoontje schreef:Spaarstand is bij mij ook ingeschakeldWat is die nieuwe jellybean? Krijg je daar een bericht over of hoe zit dat?
Mear schreef:Blacky94 schreef:Ik heb, gelukkig, geen last van lege FB meldingen. Heeft het miss ook niet te maken met synchroniseren?
Ik heb vandaag mn mini in the box spullen gehad. Leuke hoesjes voor een leuk prijsje en kwaliteit valt me tot nu toe ook alles meemochten er nog meer mensen daar hoesjes bestellen, hou er wel rekening mij dat je vanaf 22 euro met douane kosten zit. Mn moeder en ik hadden voor zo'n 35 euro aan dingetjes besteld maar moesten nog wel ff 18,60 euro betalen vanwege douanekosten en btw enzo..
Je hebt ook http://www.miniinthebox.com/nl/, dan betaal je geen douanekosten